  • Data: 2002-04-05 16:38:39
    Temat: Czek - realizacja a wiek
    Od: "Krzysztof Fijałkowski" <k...@i...net> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Nie jestem pelnoletni, natomiast posiadam dowod osobisty. Osoba bedaca
    posiadaczem konta w PKO BP wystawila mi czek na moje imie i nazwisko. 4
    miesiace temu w jednym oddziale nie chcieli mi go zrealizowac, poniewaz nie
    mam 18 lat. W glownym oddziale dostalem pieniadze bez problemow. Wtedy
    dzwoniac na infolinie PKO BP uzyskalem odpowiedz ze jezeli posiadam dowod
    osobisty, to posiadacz moze wystawiac na moje imie i nazwisko czeki. Dzis
    poszedlem z kolejnym czekiem do tego oddzialu, w ktorym nie wyplacono mi
    gotowki. Oczywiscie znowu mi odmowiono. W drugim oddziale wielkie kolejki po
    30 minut, wiec dalem sobie spokoj. Teraz moje pytanie do Was : jak to jest w
    koncu, czy nie majac ukonczonych 18 lat, ale bedac posiadaczem dowodu
    osobistego moge zrealizowac wystawiony na mnie czek w oddziale banku? Jezeli
    tak, to czy w kazdym oddziale jest jakis kierownik zeby zlozyc skarge na
    pracownika albo domagac sie zrealizowania czeku, poniewaz powod odmowy jest
    "smieszny"?

    Czekam na odpowiedz i serdecznie pozdrawiam, i z gory dziekuje

    Krzysztof