  • 1. Data: 2003-10-07 16:18:27
    Temat: Co to za numery? (Citibank)
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Dalem sie skusic na karte kredytowa Citibanku.

    Juz nie mowie, ze facet w telefonie mowil, ze wspaniala promocja dla
    pracownikow Uniwersytetu i nie trzeba zaswiadczen o zarobkach - a
    potem trzeba bylo.

    Juz nie mowie, ze facet roztacza wizje olbrzymiego kredytu: "wie pan,
    te limity to sa rozne, ale tak trzykrotnosc zarobkow minimum", a potem
    sie okazuje, ze jest to z trudem jednokrotnosc - i tak ani na wiecej
    nie liczylem, ani nie potrzebuje.

    Ale przyszla karta. Do niej ksiazeczka z instrukcja, z telefonem do
    CitiPhone 0-801 3xxxx. A na samej karcie naklejka, "zeby uaktywnic
    karte, zadzwon do Citiphone 0-801 6xxxx". No kurka, co to ma byc? W
    koncu te numery roznia sie cena szesciokrotnie...

    MJ

  • 2. Data: 2003-10-07 16:38:37
    Temat: Re: Co to za numery? (Citibank)
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>

    Michal Jankowski wrote:
    > karte, zadzwon do Citiphone 0-801 6xxxx". No kurka, co to ma byc? W
    > koncu te numery roznia sie cena szesciokrotnie...

    nooo to nie 0700 ani premiumSMSy... :D

  • 3. Data: 2003-10-07 16:41:33
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl> writes:

    > nooo to nie 0700 ani premiumSMSy... :D

    No ale prawie... 08016 kosztuje tyle samo co 07001, tylko ze jedno
    jest reklamowane jako usluga "ulgowa", a drugie jako "premium". Zeby
    ich pokrecilo.

    MJ

  • 4. Data: 2003-10-07 16:42:58
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 07 Oct 2003 18:18:27 +0200, Michal Jankowski
    <m...@f...edu.pl> napisał(a):

    >Dalem sie skusic na karte kredytowa Citibanku.

    [...]

    BTW, z jaka roczna stopa? Duzo mniej niz 50%? :-)

> [...]
    >karte, zadzwon do Citiphone 0-801 6xxxx". No kurka, co to ma byc? W
    >koncu te numery roznia sie cena szesciokrotnie...

    Chyba nie. Wydaje mi sie, ze roznica w cenie zawarta jest na miejscu
    'jedynki', czyli np. 800xxxxx bezplatne, 801xxxxx jak lokalne, itp.
    Tu nie ma obaw, doradzalbym obawy przy kredycie. :-)))

    --
    Adek
    http://www.paliwa.tutaj.pl/index.php

  • 5. Data: 2003-10-07 16:47:05
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org>

    napisał:

    > No kurka, co to ma byc? W koncu te numery roznia sie cena
    > szesciokrotnie...

    Tylko trzykrotnie. Ale zawsze mozna poprobowac "zwykle" 0 800 :-)

    M.

  • 6. Data: 2003-10-07 16:55:53
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "A_Zet"
    > Chyba nie. Wydaje mi sie, ze roznica w cenie zawarta jest na miejscu
    > 'jedynki', czyli np. 800xxxxx bezplatne, 801xxxxx jak lokalne, itp.
    > Tu nie ma obaw, doradzalbym obawy przy kredycie. :-)))

    Ceny 0801 są od 35 za całą rozmowę rozmowę do 35 gr za minutę.
    Zobacz kalkulator na http://www.telekomunikacja.pl/

    Bogdan B.

  • 7. Data: 2003-10-07 16:59:07
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Uzytkownik "Michal Jankowski"

> [...]
    > te limity to sa rozne, ale tak trzykrotnosc zarobkow minimum", a potem
    > sie okazuje, ze jest to z trudem jednokrotnosc - i tak ani na wiecej

    Mam nadzieje ze uczciwie ci powiedzial o obowiazkowej oplacie 6,50 zl za
    ubezpieczenie za kazdy miesiac kiedy karta byla uzywana? Ten egzemplarz
    naganiacza który trafil do firmy gdzie ja pracuje zelgal, ze tej oplaty juz
    nie ma - co sie okazalo bzdura.

    Bogdan B.

  • 8. Data: 2003-10-07 17:06:42
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 07 Oct 2003 18:42:58 +0200, A_Zet <a...@p...onet.pl>
    napisał(a):

    >Dnia Tue, 07 Oct 2003 18:18:27 +0200, Michal Jankowski
    ><m...@f...edu.pl> napisał(a):

    [...]

    >Chyba nie. Wydaje mi sie, ze roznica w cenie zawarta jest na miejscu
    >'jedynki', czyli np. 800xxxxx bezplatne, 801xxxxx jak lokalne, itp.
    >Tu nie ma obaw, doradzalbym obawy przy kredycie. :-)))

    Odszczekuje. :-(

    0-801-1xx-xxx i 0-801-2xx-xxx: Klient płaci tylko za jeden impuls,
    niezależnie od długości rozmowy
    0-801-3xx-xxx: Klient płaci jak za rozmowę lokalną, niezależnie od
    miejsca, z którego dzwoni
    0-801-6xx-xxx: za każdą minutę rozmowy Klient płaci jak za jeden
    impuls, niezależnie od miejsca, z którego dzwoni
    Resztę opłaty pokrywa Twoja firma.

    Zle pamietalem, roilo mi sie, ze nie na tym miejscu jest wyroznik...

  • 9. Data: 2003-10-07 17:32:15
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    On 10/7/2003 6:41 PM, Użytkownik Michal Jankowski napisał:

    > No ale prawie... 08016 kosztuje tyle samo co 07001, tylko ze jedno

    Bzdura, 0801 to linia ulgowa, koszt jak za polaczenie lokalne...

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 10. Data: 2003-10-07 17:55:01
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Użytkownik Marcin Nowakowski napisał:

    > Bzdura, 0801 to linia ulgowa, koszt jak za polaczenie lokalne...

    Poczytaj cennik TePsy a dopiero potem pyszcz.

    pzdr

    Tomek

    --
    Zaloz prywatne forum: