  • 1. Data: 2003-10-07 11:32:33
    Temat: mBiznes a potwierdzenia dla ZUS i US
    Od: "Roman Budzowski" <r...@i...pl>

    Witam,
    Otwieram DG i chcialbym sobie zalozyc konto mBiznes. Mam tylko pytanie, w
    jaki sposob ja mam potwierdzac urzednikom dokonanie oplaty, jak np. przyjda
    na kontrole z US. Nie chcialbym wtedy zamawiac miliona potwierdzen po 5 zeta
    z mBanku. Ma ktos jakies doswiadczenie? Sa oczywiscie te drukowane
    potwierdzenia (no i wyciag na ekranie :-), ale czy to im wystarczy?

    pozdrawiam
    Roman Budzowski

  • 2. Data: 2003-10-07 13:28:38
    Temat: Re: mBiznes a potwierdzenia dla ZUS i US
    Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net>

    Użytkownik "Roman Budzowski" <r...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > z mBanku. Ma ktos jakies doswiadczenie? Sa oczywiscie te drukowane
    > potwierdzenia (no i wyciag na ekranie :-), ale czy to im wystarczy?

    Nie wiem jaka to DG ale jesli KPIR to bedziesz potrzebowal wyciag z rachunku
    firmowego, czyli co miesiac bedzie ci poczta przychodzil.
    dowod IMO wystarczajacy, jesli wydruk nie pomoze.

    m.

  • 3. Data: 2003-10-07 14:04:23
    Od: "Opos" <o...@p...fm>

    Zrob wydruk przelewu, a na nim pisze, ze jest to dokument elektroniczny i
    nie wymaga pieczatki i stempla (tam jest napisana podstawa prawna (chyba
    Prawo Bankowe)). Powinno wystarczyc.

    Użytkownik Roman Budzowski <r...@i...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@n...home.net.pl...

  • 4. Data: 2003-10-07 15:06:13
    Od: "XYZ" <x...@p...pl>

> [...]
    > z mBanku. Ma ktos jakies doswiadczenie? Sa oczywiscie te drukowane
    > potwierdzenia (no i wyciag na ekranie :-), ale czy to im wystarczy?

    tak, wystaczy - mają na to nawet jakieś zarządzenie, aby honorować

    Kuba

  • 5. Data: 2003-10-07 16:47:34
    Od: "maja" <m...@g...pl>

> [...]
    > z mBanku. Ma ktos jakies doswiadczenie? Sa oczywiscie te drukowane
    > potwierdzenia (no i wyciag na ekranie :-), ale czy to im wystarczy?

    i ZUS i US honorują potwierdzenia wydrukowane z systemu - oczywiście może
    się zdarzyć jakiś niedouczony człowiek, ale wtedy trzeba walczyć o swoje
    prawa (sprawa o honorowanie takich potwierdzeń była wygrana jakiś czas temu
    w sądzie przez Inteligo przeciwko ZUS)

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2003-10-07 17:53:34
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > (sprawa o honorowanie takich potwierdzeń była wygrana jakiś czas temu
    > w sądzie przez Inteligo przeciwko ZUS)

    A możesz zapodać jakiegoś linka?, bo to ciekawa sprawa.

    BTW - dlaczego to Inteligo się sądziło, a nie pokrzywdzona
    osoba ubezpieczona?

    > pozdrawiam
    również

    Pix