  • 11. Data: 2004-06-03 19:02:58
    Temat: Re: Co się dzieje z potwierdzeniami wpłat?
    Od: "Jaca" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...info.WYTNIJTO> napisał w
    wiadomości news:c9mq18$5t2$3@news.onet.pl...

    > Nie ma go.

    Faktycznie, zapomniałem że to już czasy elixiru.

    Byc może wykorzystują go (3-ci lub 4-ty odcinek) do archiwizacji w BP - Bank
    Pocztowy bo zdaje się Poczta Polska za jego pośrednictwem wpycha wszystko do
    rozliczeń międzybankowych.
    A nie korzystają przypadkiem z IMBIR-u ? Może zostaje ten kwitek w archiwum
    KIR-u?

    Jaca

  • 12. Data: 2004-06-03 23:24:31
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info.WYTNIJTO>

    Użytkownik Jaca napisał:

    > Byc może wykorzystują go (3-ci lub 4-ty odcinek) do archiwizacji w BP - Bank
    > Pocztowy bo zdaje się Poczta Polska za jego pośrednictwem wpycha wszystko do
    > rozliczeń międzybankowych.

    Ano, wszystko idzie przez BP. Ale czy tam zostaje jeden kwitek - nie wiem.

    > A nie korzystają przypadkiem z IMBIR-u ? Może zostaje ten kwitek w archiwum
    > KIR-u?

    E-e. Do tej pory szło sybirem. Teraz wpłaty standard - eliksirem.

  • 13. Data: 2004-06-03 23:26:06
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info.WYTNIJTO>

    Użytkownik Krystek napisał:

    > Chyba mu chodziło o wydrukowaną listę operacji.

    A ja jestem przekonany, że chodziło mu o ten czwarty 'papierek'.