  • 1. Data: 2004-06-03 07:44:28
    Temat: WAP-mBank-ERA
    Od: "zito" <r...@o...pl>

    Rzecz niepokojąca &#8211; jako abonent Ery cieszyłem się iż będę mógł wreszcie
    logować się do stron transakcyjnych mBanku poprzez GPRS i APN erawap...
    niestety! Nowy WAPowy serwis transakcyjny mBanku NIE WSPÓŁPRACUJE z telefonami
    siemens!!! (S55 w szczególności!) szok! A zważywszy na brak tego typu problemów
    w innych bankach konkluzja jest oczywista: mBanku popraw ten BŁĄD proszę (no
    chyba że mylą się wszyscy inni...).

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2004-07-02 00:12:22
    Temat: Re: WAP-mBank-ERA
    Od: Krzysiek <k...@p...obetnij-to-onet.pl>

    Dnia 3 Jun 2004 09:44:28 +0200, zito napisał(a):

> [...]
    > w innych bankach konkluzja jest oczywista: mBanku popraw ten BŁĄD proszę (no

    Skąd wiesz, że nie współpracuje?

    Krzysiek

  • 3. Data: 2004-07-02 19:02:55
    Od: "r" <r...@n...pl>

    To chyba nie prawda. Przez 2 lata (do zeszlego tygodnia) korzystalem z mbanku
    przez ERA / Siemens s45.Nigdy nie bylo problemu.Chyba tylko trzeba odlaczyc
    certyfikaty zabezpieczen.
    Pzdr

  • 4. Data: 2004-07-13 11:03:55
    Od: "air" <k...@w...pl>

    to wina siemensa, ktory nawet jave ciagnie po erainternet a nie erawap