  • 1. Data: 2004-06-03 06:54:14
    Temat: problemy z platnoscia KK mBank
    Od: "sebek" <n...@p...onet.pl>

    Witam,
    Probuje bezskutecznie dokonac platnosci karta kredytowa mBanku otrzymujac
    komunikat
    "This transaction was declined by WorldAlert"
    Czy ktos wie moze o co tu chodzi i kto moze mi pomoc w rozwiazaniu tego
    problemu?
    Bank oczywiscie twierdzi ze z karta jest wszystko w porzadku i to wszystko.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-06-03 07:02:25
    Temat: Re: problemy z platnoscia KK mBank
    Od: "Tomasz Lisowski" <t...@d...pl>

    "sebek" <n...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > problemu?
    > Bank oczywiscie twierdzi ze z karta jest wszystko w porzadku i to

    http://www.worldpay.com/jp/products_services/worldpa
    y_alert.shtml

    Jest to system detekcji podejrzanych transakcji używany przez niektóre
    sklepy internetowe. Między innymi automatycznie zawiesza transakcje z
    wybranych adresów, na podstawie bazy danych, zawierającej podobno miliony
    rekordów.

    Możliwe też, że blokada nastąpiła na podstawie adresu IP, z którego
    dokonywałeś transakcji. Komunikat ten nie oznacza, że transakcji nie będzie.
    Sprzedający został po prostu poinformowany przez system WorldAlert o
    zawieszeniu transakcji, ale może to zawieszenie znieść i doprowadzić do
    transakcji - być może będą się z Tobą kontaktowali.

    Tomek Lisowski