  • 21. Data: 2005-11-06 14:01:17
    Temat: Re: Citi - w sumie to jestem lekko zaskoczony
    Od: "siliana" <t...@o...pl>

    Użytkownik "maho" <m...@p...net> napisał w wiadomości
    news:dkkrpp$j7c$2@atlantis.news.tpi.pl...

    > bardziej mi chodziło o to, co masz na myśli mówiąc "i to z % wyższym niż
    > gdzie indziej".

    a to porownaj sobie oferty innych bankow? np. limit w mbanku 12,85% - a
    mozna nim splacic zadluzenie na karcie, citi mial wyzsze%

  • 22. Data: 2005-11-06 14:15:36
    Od: maho <m...@p...net>

    siliana wrote:
    > Użytkownik "maho" <m...@p...net> napisał w wiadomości

    > a to porownaj sobie oferty innych bankow? np. limit w mbanku 12,85% - a
    > mozna nim splacic zadluzenie na karcie, citi mial wyzsze%

    mówiłem o planie komfort na ichniejszej KK. z tego co wiem, to wynosi 10%.

    pozdrav

    maHo

  • 23. Data: 2005-11-06 20:54:20
    Od: "siliana" <t...@o...pl>

    > mówiłem o planie komfort na ichniejszej KK. z tego co wiem, to wynosi 10%.

    widac co klient, to maja inna oferte. na szczescie, to juz za mna, nie mam
    juz u nich produktow:)

  • 24. Data: 2005-11-07 09:31:14
    Od: "Pete" <n...@n...com>

    Dnia 2005-11-06, Adam Iganowicz napisał/a/o:

    > Użytkownik "Pete"
    >
    > a możesz rozwinąc temat?
    > bo się właśnie przymierzam do zamykania... ;)

    http://groups.google.pl/group/pl.biznes.banki/browse
    _frm/thread/117d7694
    cf98023d/15e6bc9e8930003a

    --
    Pete

  • 25. Data: 2005-11-07 09:57:52
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-11-07 10:31- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Pete, gdy pisał(a):

    > http://groups.google.pl/group/pl.biznes.banki/browse
    _frm/thread/117d7694
    > cf98023d/15e6bc9e8930003a

    Skracaj długie linki.
    Na przykład tak: http://skocz.pl/akwb
    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 26. Data: 2005-11-07 10:02:59
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-11-07 10:31- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
> [...]

    Jakkolwiek pomyliłem swego czasu Panoramę z Promenadą, to ciekawe
    informacje w sprawie zamykania są także i tu: http://skocz.pl/akwc

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****