  • 11. Data: 2005-11-03 22:25:41
    Temat: Re: Citi - w sumie to jestem lekko zaskoczony
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <r...@p...onet.pl> napisal(a):

    > Od kiedy te wypłaty bezpłatne są?
    >
    > Jak dotąd za wypłaty z bankomatu płaciło się jak za zboże.
    > Opłata za CP to jedno, dochodzą opłaty za przelewy, ustalanie zleceń
    > stałych etc. Ja zamierzam migrować.

    Chyba musisz zobaczyć TOiP, bo najwyraźniej piszesz o innym banku.
    Przelewy darmo, wypłaty z euronetu i citi (także za granicą) za darmo,
    zlecenia stałe za darmo.
    --
    Samotnik

    "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem że na świecie jest
    tylu idiotów." -- Stanisław Lem

  • 12. Data: 2005-11-04 09:18:33
    Od: Catbert <c...@w...pl>

    On 11/3/2005 6:54 PM, maho wrote:
    > Samotnik wrote:
    (...)
    > Po miesiącu znowu to samo, zadzwoniłem ponownie, okazało się że osoba z
    > którą wszystko załatwiałem pracuje w innym oddziale, osoba która mnie
    > "przejęła" wyraziła zdziwienie tym zwolnieniem i obiecała że skonsultuje
    > się z kierownikiem, ale wg. niej nie ma szans na takie zwolnienie.
    >
    > Następnego dnia oddzwoniła, i dowiedziałem się że zwolnienie z opłat za
    > karty debetowe nie ma prawa być, kategorycznie nie będzie i już.
    >
    > Po czym .... od tamtej chwili żadne opłaty z citikonta nie zostały
    > pobrane :):). Więc nie wie lewica co robi prawica.
    (...)

    Kiedyś na szkoleniu wojskowym obiecano nam, że jak napiszemy sprawdzian
    na co najmniej 4,0, to będziemy zwolnieni z egzaminu końcowego.

    Na apelu porannym pytamy:

    - napisaliśmy na 4,2 - czy jesteśmy zwolnieni z egzaminu?
    - nie, w wojsku nie ma zwolnień z egzaminiu.
    - ale .....
    - powtarzam, w wojsku nie na zwolnień z egzaminu.
    - czyli będziemy pisać egzamin.
    - nie, nie będziecie, egzamin macie zdany.
    - czyli jesteśmy zwolnieni z egzaminu?
    - nie, w wojsku nie ma zwolnień z egzaminu....

    Pzdr: Witek

  • 13. Data: 2005-11-04 11:30:17
    Od: "Pete" <n...@n...com>

    Dnia 2005-11-03, Samotnik napisał/a/o:

    > wysłałem

    > Chyba musisz zobaczyć TOiP, bo najwyraźniej piszesz o innym banku.
    > Przelewy darmo, wypłaty z euronetu i citi (także za granicą) za darmo,
    > zlecenia stałe za darmo.

    Otwarcie konta w Citi to pikuś. Lepiej przygotuje się na zamykanie ;-)

    --
    Pete

  • 14. Data: 2005-11-05 22:41:21
    Od: "siliana" <t...@o...pl>

    Użytkownik "maho" <m...@p...net> napisał w wiadomości
    > - jak masz u nich kartę kredytową, to co większy zakup będą dzwonić do
    > ciebie do 2 razy dziennie czy nie chcesz rozłożyć transakcji na raty
    > komfort. Nawet jeżeli za każdym razem będziesz wyrażał zdecydowany brak
    > zainteresowania w/w komfortem.

    i to z % wyzszym, niz gdzie indziej:) widac, ze pracownicy sa na prowizji:)

    > Po czym .... od tamtej chwili żadne opłaty z citikonta nie zostały
    > pobrane :):). Więc nie wie lewica co robi prawica.

    jak masz spisane nazwiska i daty i godziny rozmow, to wygrasz. tylko czy
    masz tyle nerwow?:)

  • 15. Data: 2005-11-05 22:43:30
    Od: "siliana" <t...@o...pl>

    > obsluga i tak byla denna (przynajmniej w porownaniu do tego co bylo tam
    > kiedys), choc jak tak sobie z perspektywy czasu porownuje z innymi bankami
    > to jednak Citi jest o klase wyzej.

    moze tak trafiamy, ale ja z citi mialam ciagle przechery i dopiero w mbanku
    odnalazlam spokoj. zreszta citi ma zupelnie niatrakcyjna oferte w stosunku
    do innych bankow, jesli chodzi o to, co mi potrzebne - ror, limit kr., kk.

  • 16. Data: 2005-11-05 22:44:45
    Od: maho <m...@p...net>

    siliana wrote:
    > Użytkownik "maho" <m...@p...net> napisał w wiadomości

    > i to z % wyzszym, niz gdzie indziej:) widac, ze pracownicy sa na prowizji:)

    hmm, co masz na myśli?

    > jak masz spisane nazwiska i daty i godziny rozmow, to wygrasz. tylko czy
    > masz tyle nerwow?:)

    Ustalenia były prowadzone z pracownikiem w oddziale, więc rozmowa nie
    była rejestrowana. Oczywiście nazwisko jak i daty rozmów miałem zanotowane.

    Ale w sumie koniec końców wyszło na moje na zasadzie "w wojsku nie ma
    zwolnienia z egzaminów", chociaż to tak troche dziwnie :).

    pozdrav

    maHo

  • 17. Data: 2005-11-05 23:34:49
    Od: "Adam Iganowicz" <i...@w...pl.won.ze.spamem>

    Użytkownik "Pete"
    > Otwarcie konta w Citi to pikuś. Lepiej przygotuje się na zamykanie ;-)

    a możesz rozwinąc temat?
    bo się właśnie przymierzam do zamykania... ;)

    AI

  • 18. Data: 2005-11-06 05:39:41
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Adam Iganowicz" <i...@w...pl.won.ze.spamem> wrote in message
    > Użytkownik "Pete"
    >
    > a możesz rozwinąc temat?
    > bo się właśnie przymierzam do zamykania... ;)

    No, to musisz sie do tego dobrze przygotowac psychicznie. Trzeba zadzwonic
    na CP, zlozyc dyspozycje i odebrac 3 wyciagi z saldem 0 (przez kolejne 3
    m-ce, oczywiscie) ;).
    A tak na marginesie, ja wlasnie chcialem zamknac KK w mBanku. Telefonicznie
    sie nie da. Trzeba wydrukowac formularz, podpisac, wyslac do banku i odebrac
    2 wyciagi z saldem 0 ;).

    MK

  • 19. Data: 2005-11-06 09:25:57
    Od: "siliana" <t...@o...pl>

    > hmm, co masz na myśli?

    ze pracownicy sa na prowizji? to taka refleksja, jak bardzo sa namolni, jak
    swiadkowie jehowy - w zadnym banku nie byli pracownicy wobec mnie tak
    namolni.

  • 20. Data: 2005-11-06 12:09:48
    Od: maho <m...@p...net>

    siliana wrote:
> [...]
    >

    > ze pracownicy sa na prowizji? to taka refleksja, jak bardzo sa namolni, jak
    > swiadkowie jehowy - w zadnym banku nie byli pracownicy wobec mnie tak

    bardziej mi chodziło o to, co masz na myśli mówiąc "i to z % wyższym niż
    gdzie indziej".

    pozdrav

    maHo