  • 31. Data: 2007-06-04 19:49:43
    Temat: Re: Citi - tak powinno byc w kazdym banku ?
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message news:f41oso$cb7$1@news.onet.pl...

    > Podobno platne 10zl/miesiac. Tak mi powiedzialo CitiPhone dzisiaj.

    Polecam http://www.online.citibank.pl/home/documents/kk_g_to
    ip.pdf

    Oplata za kopie Wyciagu za ostatnie 3 miesiace Bez oplat
    Oplata za kopie Wyciagu starszego niz 3 miesiace 10 zl za kopie

    MK

  • 32. Data: 2007-06-05 16:46:30
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MK napisał(a):
    > Oplata za kopie Wyciagu za ostatnie 3 miesiace Bez oplat Oplata za
    > kopie Wyciagu starszego niz 3 miesiace 10 zl za kopie

    To Citiphone mnie oszukalo. Aktualnie mam net prze gprs wiec na www nic
    nie sprawdze.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 33. Data: 2007-06-06 10:15:51
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Tue, 05 Jun 2007 18:46:30 +0200, Mithos napisał(a):

    > To Citiphone mnie oszukalo. Aktualnie mam net prze gprs wiec na www nic
    > nie sprawdze.

    Sprawdziłem cennik i to prawda 3 miesiące bez opłat za więcej niż 3
    m-c opłata 10 złych.