  • 1. Data: 2015-04-24 10:50:03
    Temat: Citi tablet 18zl/mies.
    Od: m...@g...com

    Ta karta z tabletem w Citi kosztuje teraz 18 zł/mies. Czy po odebraniu nagrody można
    wypowiedzieć umowę, czy są jakieś haczyki?

  • 2. Data: 2015-04-24 12:04:12
    Temat: Re: Citi tablet 18zl/mies.
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    Ta karta z tabletem w Citi kosztuje teraz 18 zł/mies. Czy po odebraniu
    nagrody można wypowiedzieć umowę, czy są jakieś haczyki?

    Mozna bez problemu

    ---
    Ta wiadomosc zostala sprawdzona na obecnosc wirusow przez oprogramowanie antywirusowe
    Avast.

  • 3. Data: 2015-04-25 02:21:17
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "kowtow" 553a151e$0$8376$6...@n...neostrada.pl

> [...]
    > Ta karta z tabletem w Citi kosztuje teraz 18 zł/mies. Czy po odebraniu nagrody
    można wypowiedzieć umowę, czy są jakieś haczyki?

    Po spełnieniu powyższych warunków bank przyśle nam maila o przyznaniu
    nagrody w pierwszym tygodniu nowego miesiąca po miesiącu, w którym
    spełniliśmy warunki. Przykładowo wyrabiając kartę w kwietniu
    i spełniając warunki na początku maja bank powiadomi nas
    o zgarnięciu nagrody w pierwszym tygodniu czerwca.

    Uwaga: w dniu przyznania nagrody musimy być posiadaczami wydanej
    karty, dopiero później możemy ewentualnie z niej zrezygnować
    (regulamin promocji nie nakłada obowiązku utrzymywania karty
    przez dłuższy okres).

    http://livesmarter.pl/citibank-tablet-samsung-za-wyr
    obienie-karty-world-mastercard-na-wiosne/

    Prze telefon powiedziano mi, że dwa pierwsze miesiące kartę można
    opłacić ,,punktami'', które bank daje na start, zatem chyba tablet
    można mieć bez dodatkowych ;) opłat.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'