  • 1. Data: 2009-03-11 14:47:18
    Temat: Citi po nacjonalizacji :)
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=fvkmYgDwrt8

  • 2. Data: 2009-03-12 19:33:09
    Temat: Re: Citi po nacjonalizacji :)
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Wed, 11 Mar 2009 07:47:18 -0700 (PDT)
    "bradley.st" <b...@g...pl> wrote:

    > http://www.youtube.com/watch?v=fvkmYgDwrt8

    U Was fakują na państwowe banki a u nas zwierzęta demoralizują
    politykami ;)

    http://www.youtube.com/watch?v=L7vl1017EKI

    Xenocide

  • 3. Data: 2009-03-12 19:50:07
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 12 Mar, 15:33, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > U Was fakują na państwowe banki a u nas zwierzęta demoralizują
    > politykami ;)
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=L7vl1017EKI

    Zal psa!

    A ja przy okazji nadrobilem braki w wiedzy i doksztalcilem sie kto
    zacz "Mandaryna" ("Popcorn od Mandaryny")
    "Hiiir aj goł egeen on maj ołn" :D

    W "reklamie" Citi bezapelacyjnie zwycieza "A fuc*ing ATM deposit form"

  • 4. Data: 2009-03-13 00:29:33
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Thu, 12 Mar 2009 12:50:07 -0700 (PDT)
    "bradley.st" <b...@g...pl> wrote:

    > Zal psa!

    Ano, tym bardziej, że rasowy jakiś.

    > A ja przy okazji nadrobilem braki w wiedzy i doksztalcilem sie kto
    > zacz "Mandaryna" ("Popcorn od Mandaryny")
    > "Hiiir aj goł egeen on maj ołn" :D

    A tej to nie znam i nie kojarzę, ale sądząc po cytacie ma pałer!

    Xenocide