  • 1. Data: 2011-03-10 08:04:26
    Temat: Citi - od 15.03 zmiana TOiP
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    Dostałem dziś informację w serwisie on-line, że od 15-ego zmienia się
    TOiP.

    Prześledził już ktoś z Was, co się zmieniło?
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 2. Data: 2011-03-10 09:24:00
    Temat: Re: Citi - od 15.03 zmiana TOiP
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl>

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    > Dostałem dziś informację w serwisie on-line, że od 15-ego zmienia się
    > TOiP.
    >
    > Prześledził już ktoś z Was, co się zmieniło?

    Przecież napisali, gdzie szukać informacji... A tam, wyraźnie napisane:

    "Zmiana waluty rozliczeniowej transakcji zagranicznych.
    Od 15 marca 2011 r. walutą rozliczeniową transakcji zagranicznych dokonanych
    Kartami Kredytowymi Citibank w systemie Visa i MasterCard, staje się EURO.
    Sposób rozliczania transakcji zagranicznych opisany jest w Regulaminie Kart
    Kredytowych Citibank w par. 7 ust. 10. "

    "Zmiana wysokości oprocentowania kredytu dla Kart Kredytowych Citibank

    Od dnia 15 marca 2011 r. oprocentowanie nominalne transakcji bezgotówkowych
    i gotówkowych wskazane w Tabeli Oprocentowania będzie wynosić 21%.
    Oprocentowanie Planów Spłat Ratalnych "Komfort" nie ulega zmianie. "