  • 1. Data: 2010-11-09 18:50:14
    Temat: Citi KK, okres rozliczeniowy.
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Wniosek o KK jubileuszową udało mi się wypełnić przez telefon. Konsultant
    nie pytał, a ja zapomniałem ustalić okres rozliczeniowy. Chciałbym zeby
    kończył się 5 kazdego miesiąca.
    W piątek ma byc doradca z umową. Jak będzie nieodpowiadający mi okres
    rozliczeniowy, to jak wyglada jego zmiana w Citi? Da sie to zmienic
    bezproblemowo i bezkosztowo?

    wiatrak

  • 2. Data: 2010-11-09 19:51:23
    Temat: Re: Citi KK, okres rozliczeniowy.
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    W dniu Tue, 09 Nov 2010 19:50:14 +0100, wiatrak napisał, a ja na to:

    > W piątek ma byc doradca z umową. Jak będzie nieodpowiadający mi okres
    > rozliczeniowy, to jak wyglada jego zmiana w Citi? Da sie to zmienic
    > bezproblemowo i bezkosztowo?

    IMHO nadal tak.

    --
    :) Olgierd ||
    http://olgierd.rudak.org

  • 3. Data: 2010-11-09 20:36:05
    Od: "Slavekk" <s...@g...pl>

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > W piątek ma byc doradca z umową. Jak będzie nieodpowiadający mi
    > okres rozliczeniowy, to jak wyglada jego zmiana w Citi? Da sie to

    telefonicznie sobie ustawisz w BOK
    raz w roku darmo.

    Sławek

  • 4. Data: 2010-11-09 20:46:13
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-11-09 19:50, wiatrak pisze:
> [...]
    > W piątek ma byc doradca z umową. Jak będzie nieodpowiadający mi okres
    > rozliczeniowy, to jak wyglada jego zmiana w Citi? Da sie to zmienic

    Czy do tej karty jest potrzebne zaswiadczenie czy wystarczy oswiadczenie
    o zarobkach?

  • 5. Data: 2010-11-09 20:47:04
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Slavekk" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > telefonicznie sobie ustawisz w BOK
    > raz w roku darmo.

    To mi pasuje.

    Ciekawi mnie tylko czy będzie Jubileuszowa, bez opłat, czy będą chcieli
    wcisnąć co innego. Ostrzegłem konsultanta, że taki numer nie przejdzie. Albo
    Jubileuszowa, albo żadna. Pożyjemy, zobaczymy.
    No i nie chcą zaświadczenia o zarobkach. U nich to normalne?

    wiatrak

  • 6. Data: 2010-11-10 00:50:40
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "wiatrak" ibcc0b$htc$...@n...news.atman.pl

> [...]
    > nie przejdzie. Albo Jubileuszowa, albo żadna. Pożyjemy, zobaczymy.
    > No i nie chcą zaświadczenia o zarobkach. U nich to normalne?

    Normalne. Zasadniczo :) tam nie ma problemów żadnych z kartami kredytowymi.
    Kiedyś (20 lat temu) tak (bezproblemowo, ale nie z kartami kredytowymi) było w
    śląskim.

    Okres ;) sobie ustawisz tak, jak zechcesz też bez problemów.

    --
    ^ 750 ks 749 ^c 440 ko
    438
    | 740 r.17 . 2930 01 739 F|l 430 .s
    . 427
    | 730 16 18 . . . 31 .03 729 E|i 420 617 19 . 24
    . 02 . 413
    P|l 720 ęł VVDD24 . 27 04 719 V|t 410 rł 18 22
    .27 . 30 .01 .04 405
    E|/ 710 gu VVVV . . 709 |r 400 ęu 20 .
    .26 29 31 03 05 403

  • 7. Data: 2010-11-10 07:41:14
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 09 Nov 2010 21:47:04 +0100, wiatrak napisał(a):

    > No i nie chcą
    > zaświadczenia o zarobkach. U nich to normalne?

    Tak.

    --
    :-) Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 8. Data: 2010-11-10 07:45:12
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Olgierd pisze:

    > Tak.

    No patrzcie, a ode mnie zażądali. :-)
    Najpierw stwierdzili, że mam donieść zaświadczenie, więc doniosłem, ale
    uznali że jest podpisane przez osobę nieupoważnioną. Nie udało mi się
    jednak dowiedzieć kogo uważają za osobę upoważnioną (a było podpisane
    przez 1-osobowego prokurenta, figurującego w KRS). Dostarczyłem więc im
    drugie zaświadczenie, podpisane przez Prezesa Zarządu. Uznałem, że kto
    jak kto, ale Prezes to chyba jest upoważniony. Tyle, że drugie
    zaświadczenie zgubili... Jak kiedyś będzie mi się chciało, to dostarczę
    im trzecie. Ale chwilowo nie mam czasu się tym zająć...

    Normalnie jak nie w Citi... :-)

    --
    MiCHA

  • 9. Data: 2010-11-10 12:35:13
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 10 Nov 2010 08:45:12 +0100, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):

    > No patrzcie, a ode mnie zażądali.

    No to jakaś nowość. Znajoma robiła rok temu, nie chcieli. Inna znajoma
    robiła 2 lata temu, nie chcieli. Kolega (na działalności) robił, niczego
    nie chcieli. Ode mnie (w 2004) też nic nie chcieli.

    No ale widzę, że u nich pierwszy rok używania 5 zł kosztuje, więc tego
    też kiedyś nie było :)

    --
    :-) Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 10. Data: 2010-11-10 12:40:26
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Olgierd <n...@n...problem> writes:

    > No to jakaś nowość. Znajoma robiła rok temu, nie chcieli. Inna znajoma
    > robiła 2 lata temu, nie chcieli. Kolega (na działalności) robił, niczego

    Citi się mocno zmieniło. Niestety. Mi przy okazji wyrabiania karty
    miejskiej, pan też chciał wcisnąć kartę jubileuszową, ale gdy
    powiedziałem, że mam dochody z umów o dzieło, to powiedział, "A rozumiem
    ...' i zapadła wymowna cisza :)

    KJ

    EMACS = Eight Megabytes And Constantly Swapping