  • 1. Data: 2015-06-19 21:02:46
    Temat: Chu U - dawniej Pay U
    Od: mx <m...@o...pl>

    mx sent a message using the contact form at
    http://www.payu.pl/contact/formularz-kontaktowy-dla-
    kupujacych.

    Message:Od jakiegoś czasu żadna aplikacja (Windows Phone, Android) nie
    loguje się - "Błąd połączenia, spróbuj ponownie później". Z komputera
    loguję się bez problemu.

    ..... po kilku godzinach ......

    Witam serdecznie,

    Aplikacja mobilna została wyłączona w dniu 09/06/2015.

    Pozdrawiam

    Ewa Pa........
    Zespół PayU

    Można tak? Bez zapowiedzi, bez info na ich stronie. Grupa też nieświadoma?

  • 2. Data: 2015-06-19 22:20:14
    Temat: Re: Chu U - dawniej Pay U
    Od: Chris94 <c...@p...fm>

    Dnia Fri, 19 Jun 2015 21:02:46 +0200, mx napisał(a):

    > Można tak? Bez zapowiedzi, bez info na ich stronie. Grupa też nieświadoma?

    To zapewne po tym przekręcie, który (chyba im) ktoś wykonał.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 3. Data: 2015-06-19 23:56:22
    Od: "az.anonim" <m...@g...com>

    Jaki przekręt masz na myśli?

    O wyłączeniu wiedziałem już kilka tygodni temu.

    Jest jeszcze sprytny bill ;-)

  • 4. Data: 2015-06-20 00:04:06
    Od: Chris94 <c...@p...fm>

    Dnia Fri, 19 Jun 2015 14:56:22 -0700 (PDT), az.anonim napisał(a):

    > Jaki przekręt masz na myśli?

    Myślałem o tym:
    https://zaufanatrzeciastrona.pl/post/jak-okradziono-
    klienta-plus-banku-ktory-nie-odzyskal-swoich-pienied
    zy/
    ale jednak PayU tutaj chyba nic nie zawaliło, więc wyłączenie zapewne
    nie ma nic z tym wspólnego.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 5. Data: 2015-06-20 08:03:56
    Od: neoniusz <"neoniu[dowywalenia]szek"@gmail.com>

    W dniu 19.06.2015 o 21:02, mx pisze:
    > Można tak? Bez zapowiedzi, bez info na ich stronie. Grupa też nieświadoma?

    Grupa swiadoma.

    "PayU.pl <s...@p...com> 26.05.2015

    [English version below]

    Poniższa wiadomość została wygenerowana automatycznie. Prosimy na nią
    nie odpowiadać.

    Witaj,

    informujemy o zmianie Regulaminu konta PayU. Wiąże się ona z zamknięciem
    aplikacji mobilnej PayU. Od dnia 09.06.2015 r. nie będzie możliwe
    dokonywanie żadnych operacji w ramach aplikacji.

    Nowy regulamin znajduje się na stronie
    http://www.payu.pl/sites/default/files/regulaminy_i_
    pliki/REGULAMIN_SWIADCZENIA_USLUGI_PAYU_09.06.pdf.
    Będzie on obowiązywał od dnia 09.06.2015 r.

    W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o przesłanie zapytania poprzez
    formularz kontaktowy dostępny na stronie http://www.payu.pl/kontakt.

    Pozdrawiamy,
    Zespół PayU
    http://www.payu.pl"

  • 6. Data: 2015-06-20 08:33:47
    Od: mx <m...@o...pl>

    On 20/06/2015 08:03, neoniusz wrote:

    > Grupa swiadoma.

    Nieświadoma, super grupowicze tak.

    Faktycznie, maila "Zmiana regulaminu .." dostałem. Nie czytawszy (jak
    99%) uznałem, że jakieś drobiazgi zmienili. Nie łaska zatytułować "PayU
    wyłączenie usługi mobilnej" czy jakoś tak? Niby w tekście maila było,
    ale aż tak szeroko nie zerknąłem.

    Jak już się w ten Regulamin wczytałeś to nie mogłeś na grupie powielić?
    Zawsze to jakiś news by był.

  • 7. Data: 2015-06-20 11:13:59
    Od: "forestdumb" <...@...z>

    mx wrote:
> [...]
    >
    > Message:Od jakiegoś czasu żadna aplikacja (Windows Phone, Android) nie
    > loguje się - "Błąd połączenia, spróbuj ponownie później". Z komputera

    Ja tam wiedzialem, szkoda bo wygodnie sie placilo rachunki i to karta z
    cashbackiem.
    Wczesniej dalo sie nawet placic na dowolne konto po 500zl i to ludzie
    wykorzystywali (jak wyzej) = po czasie zablokowano. A teraz cala aplikacje
    uziemiono i tyle.
    Narod piekny tylko ludzie ... ok sam intensywnie z apki korzystalem :P