  • 1. Data: 2002-05-07 22:57:02
    Temat: Chetnych prosze o pomoc!!!
    Od: " Agnieszka J." <j...@p...onet.pl>

    Pisze prace magisterska na temat bankowosci internetowej i potrzebuje zebrac
    materialy na ten temat. Postawilam sobie za cel zrobienie ankiety i
    potrzebuje chetnych, ktorzy by mi pomogli. Chodzi mi o osoby ktore posiadaja
    konto internetowe w banku i zgodza sie na wypelnienie ankiety. Bardzo prosze
    o kontakt abym mogal wyslac ankiete na ponizszy adres:
    j...@p...onet.pl
    Chcialabym aby moja praca odzwierciedlala stan bankowosci w Polsce i
    perspektywy rozwoju i do tego niezbedne sa mi opinie osob ktore takie konto
    posiadaja.
    Bardzo dziekuje i pozdrawiam
    Agnieszka