  • 1. Data: 2004-01-04 12:40:00
    Temat: Check
    Od: m...@p...onet.pl

    Może ktos na grupie wie ile bedzie kosztował czek ze USA do Polski . Gdzie
    sie odbiera na poczcie ,czy pani sama przyniesie do domu . Jak jest?

  • 2. Data: 2004-01-04 17:52:30
    Temat: Re: Check
    Od: "PAQ" <p...@v...net.no spam>

    <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > Może ktos na grupie wie ile bedzie kosztował czek ze USA do Polski .
    Gdzie
    > sie odbiera na poczcie ,czy pani sama przyniesie do domu . Jak jest?

    Chodzi Ci o wystawienie checku czy koszt wysylki?
    Personal check nic nie kosztuje, ja mam ich np. 1500szt za $12. Czek
    bankierski okolo $20-30. Money Order troche ponad dolara
    A druga czesc pytania tym bardziej nie zrozumiala. Jak to gdzie sie odbiera?
    Jesli wyslany poczta to przyniesie listonosz.