  • 1. Data: 2003-09-25 18:45:35
    Temat: CITIONE a CITIKONTO - porada.
    Od: "user" <...@...com>

    czym sie one roznia.

    jakie konto jest lepsza dla ucznia szkoly sredniej (pelnoletniego, nie
    pracujacego)???

  • 2. Data: 2003-09-25 18:47:30
    Temat: Re: CITIONE a CITIKONTO - porada.
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Użytkownik "user" <...@...com> napisał w wiadomości

    > czym sie one roznia.

    Opłatami ;-)

    > jakie konto jest lepsza dla ucznia szkoly sredniej (pelnoletniego, nie
    > pracujacego)???

    Żadne. Porównaj toip Citi w toip mbanku, Lukasa, Inteligo, VW

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2003-09-26 09:14:15
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "user" <...@...com> napisał w wiadomości
    > czym sie one roznia.
    Wysokością opłat za operacje. I wysokością opłat za prowadzanie konta.

    > jakie konto jest lepsza dla ucznia szkoly sredniej (pelnoletniego, nie
    > pracujacego)???

    Jeśli chcesz Citi i masz wolne 25000 PLN to CitiOne. Praktycznie wszystko z
    wyjątkiem przelewów w oddziale i innych rzadko wykonywanych czynności jest
    bezpłatne. Wypłata gotówki gratis z bankomatów Citi i Euronetu.

    Jeśli nie masz 25000 PLN i nie chcesz płacić ok. 20 PLN miesięcznie za konto
    to CitiKonto.

    MaciejK

  • 4. Data: 2003-09-27 12:23:45
    Od: "andrzej zacharewicz" <a...@N...gazeta.pl>

    Glenn <g...@g...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "user" <...@...com> napisał w wiadomości

    > Opłatami ;-)

    a moglbys napisac jakie one są? (nie mam zainstalowanego adobe acrobat)

    Pozdr Andrzej

  • 5. Data: 2003-09-27 12:25:20
    Od: "andrzej zacharewicz" <a...@N...gazeta.pl>

    Maciek Kycler <m...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > bezpłatne. Wypłata gotówki gratis z bankomatów Citi i Euronetu.
    >
    > Jeśli nie masz 25000 PLN i nie chcesz płacić ok. 20 PLN miesięcznie za konto

    aha rozumiem. a moglbys napisac jakie sa oplaty za CitiKonto?? (nie mam
    zainstalowanego adobe acrobata)

    > MaciejK

    Andrzej.