  • 1. Data: 2006-10-31 13:40:51
    Temat: Błąd w przelewach (BZ WBK)
    Od: "jawman" <j...@o...eu>

    Witam!
    Kilka dni temu podczas wysyłki przelewu z BZWBK24 do mBanku oraz Inteligo
    (własne rachunki) zauważyłem pewną MALUTKĄ nieprawidłowość. Otóż w systemach
    transakcyjnych mBanku oraz Inteligo - zamiast znaku myślnika (w kodzie
    pocztowym) czy znaku dwukropka w tytule przelewu pojawia się "gwiazdka".
    Zastanawia mnie co jest tego przyczyną. W szczegółach wykonanego przelewu w
    systemie BZ WBK widnieją prawidłowe znaki.
    Czy ktoś spotkał się z podobnym przypadkiem?
    To tak z ciekawości...:)
    Pozdrawiam,
    jawman

  • 2. Data: 2006-10-31 14:06:25
    Temat: Re: Błąd w przelewach (BZ WBK)
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    jawman wrote:
> [...]
    > transakcyjnych mBanku oraz Inteligo - zamiast znaku myślnika (w kodzie
    > pocztowym) czy znaku dwukropka w tytule przelewu pojawia się "gwiazdka".
    [...]

    > Czy ktoś spotkał się z podobnym przypadkiem?
    > To tak z ciekawości...:)

    BZWBK krzywo wysyła do KIR ?
    KJ

  • 3. Data: 2006-10-31 16:47:31
    Od: "Grzexs" <g...@t...tousuntez.pl>

    > [...]
    >
    > BZWBK krzywo wysyła do KIR ?

    Raczej któś cóś oprogramował tak, że znaki wykorzystywane są nie tak, jak
    się należy. Np. w e-Integrum BGŻ notorycznie zamieniało przecinki na
    średniki.

    Zupełnie już fajnie wyglądają polskie literki we wpłatach w agencjach PKOBP
    na podglądzie i w wyciagach PKO Inteligo.

    Grzexs

  • 4. Data: 2006-10-31 17:02:36
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 31 Oct 2006 17:47:31 +0100,
    osoba podpisana: Grzexs <g...@t...tousuntez.pl>
    napisała:
    [...]
    > Raczej któś cóś oprogramował tak, że znaki wykorzystywane są nie tak, jak
    > się należy. Np. w e-Integrum BGŻ notorycznie zamieniało przecinki na
    > średniki.

    Czyli +- to co napisałem.

    > Zupełnie już fajnie wyglądają polskie literki we wpłatach w agencjach PKOBP
    > na podglądzie i w wyciagach PKO Inteligo.

    Jak również swego czasu w Rajfim (nie wiem czy to poprawili)

    KJ

    Linux: The OS people choose without $ 200,000,000 of persuasion.
    -- Mike Coleman

  • 5. Data: 2006-10-31 21:40:29
    Od: Stefan <p...@g...com>

    > Zupełnie już fajnie wyglądają polskie literki we wpłatach w agencjach PKOBP
    > na podglądzie i w wyciagach PKO Inteligo.
    W BOŚ też nie jest najlepiej z polskimi literkami - zamiast nich są znaki
    zapytania...

  • 6. Data: 2006-11-05 12:25:31
    Od: "jawman" <j...@o...eu>

    "Szanowny Kliencie,
    przelew zostaje wysłany ze zanakmi, które Pan wpisze w przelew. Jeżeli w
    innych bankach pojawiają się inne znaki: proszę o kontakt z bankiem
    odbiorcą.
    Zespół Doradców Usług Bankowości Elektronicznej
    Departament Bankowości Bezpośredniej - Direct Banking
    Bank Zachodni WBK S.A."