  • 1. Data: 2006-10-31 13:58:24
    Temat: Co za gowno
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    Kolejny zonk w mBanku... Prosta czynnosc doladowania komorki (Orange) ze
    strony banku. Doladowanie nie doszlo, zadzwonic z komory nie moge, konto
    na stronie Orange zablokowane. Ta sama czynnosc wykonywana za
    posrednictwem strony Orange z przekierowaniem na mBank konczyla sie
    pomyslnie - ze strony mBanku bezposrednio lipa! W historii przelewow to
    nowe polecenie rozni sie ID. Jest bardziej lapidarne...
    Poki co mam zablokowane konto i polaczenie wychodzace na Orange...
    Czy ktos mial ten sam problem kiedys?

    Pzdr, OMSON
    --
    Pesymista widzi ciemny tunel.
    Optymista widzi światełko w tunelu.

  • 2. Data: 2006-10-31 14:04:38
    Temat: Re: Co za gowno
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    OMSON napisał(a):
> [...]
    > nowe polecenie rozni sie ID. Jest bardziej lapidarne...
    > Poki co mam zablokowane konto i polaczenie wychodzace na Orange...

    Ja czasami na doładowanie czekałem kilkanaście minut. Co to znaczy, że
    masz zablokowane połączenia, skoro ta sama czynność zadziałała Ci ze
    strony Orange?

  • 3. Data: 2006-10-31 14:20:48
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    Jacek Popławski napisał(a):

    > Ja czasami na doładowanie czekałem kilkanaście minut. Co to znaczy, że
    > masz zablokowane połączenia, skoro ta sama czynność zadziałała Ci ze
    > strony Orange?

    Dzialala wvzesniej ze strony Orange, gdzie bylem przekierowywany na
    strone mBanku - przynajmniej tak sobie to wysnulem, ze to jest powod - a
    jest zupelnie inny. Odrazu przepraszam za wyrazanie sie (bylem
    wsciekly)i wyjasniam - zadzwonilem wlasnie na infolinie Orange i
    operator poinformowal mnie o blokadzie numeru (zbyt dlugo nie
    doladowywalem). Podobno od 26 bm (nie zorientowalem sie bo nie
    dzwonilem). Chodzi o to, ze nie moge doladowac w takiej sytuacji on-line
    - musze kupic karte min 25 zl i zadzwonic na infolinie po dalsze
    instrukcje. Glupia historia - poprostu sie zdenerwowalem i tyle. jeszcze
    raz przepraszam.

    Pzdr, OMSON

  • 4. Data: 2006-10-31 22:38:19
    Od: "wrr" <...@v...pl>

    Użytkownik "OMSON" <o...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > karte min 25 zl i zadzwonic na infolinie po dalsze instrukcje. Glupia
    > historia - poprostu sie zdenerwowalem i tyle. jeszcze raz przepraszam.

    Skoro rok nie używałeś telefonu to po co ci on ? Idź po nowy numer, nowy SIM
    Jeśli zaś nie minął rok to po prostu cos nie zadziałało w mbank
    Może zły numer wpisałeś i doładowałeś komuś innemu ?
    Bo jeśli numer nie stracił ważności to w mbank bez problemu można go było
    doładować
    Doładowanie nie jest przez Orange a przez BlueMedia
    http://www.mbank.com.pl/mszop/partnerzy/blue_media.h
    tml

  • 5. Data: 2006-11-01 12:37:59
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    wrr ...po głębszym namyśle napisał(a) jeno, że:

> [...]
    > było doładować
    > Doładowanie nie jest przez Orange a przez BlueMedia

    Telefonu uzywalem glownie do odbierania rozmow, jak chcialem dzwonic to
    szybkie doladowanie za 5 zl (mnie to starczy do zalatwienia sprawy).
    Wyglada na to, ze za min 25zl doladowywalem z pol roku temu - no i
    Orange zablokowalo mi numer. :) Stalo sie tak ok 26 pazdziernika (akurat
    pomiedzy tymi doladowaniami za 5 zl) i nie zorientowalem sie az do
    tego ostatniego doladowania, gdzie nie doszlo do skutku bo numer
    niedawno zablokowano. Jako, ze zorientowalem sie przed uplywem 2 tyg -
    numer nie zostal zlikwidowany calkowicie - zakupilem karte za 25 zl i po
    kontakcie z operatorem infolinii Orange doladowalem konto - dzieki czemu
    numer zostal odblokowany i mam spokoj na kolejne 6 miesiecy.
    Co do mBanku - to wszystko bylo ok - doladowanie za 5 zl rowniez doszlo
    na moje konto zaraz po akcji z odblokowaniem numeru. Takze cala sytuacja
    byla jaknajbardziej wporzadku - poprostu zdenerwowalem sie zwalajac wine
    na mBank (nie tak dawno mialem blokade konta i mLinii i musialem
    przechodzic przez upierdliwy proces przywracania hasel etc - stad moje
    podejrzenia, ze to znow cos z tym bankiem). No i to by bylo na tyle.

    Pzdr, OMSON

    --
    Niepewność jest pewna, bezkres oczywisty, autorytety są złudne a "nie
    ma" - jest!