  • 1. Data: 2020-09-28 10:39:48
    Temat: Bezplatnosc karty w SB
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ponoć debetówka do rachunku wysyłana przez Santander, nawet jeżeli jest wznowieniem
    poprzedniej i ta poprzednia miała darmowość za 5
    transakcji miesięcznie, to mimo to nowowydana nie ma domyślnie opcji bezpłatności,
    lecz trzeba tę "bezpłatność" (za 5
    transakcji/mies.) karty od nowa wybrać.
    Pytanie kiedy to się robi, tak dokładnie w którym momencie?

  • 2. Data: 2020-09-28 13:45:08
    Temat: Re: Bezplatnosc karty w SB
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
> [...]
    >transakcji miesięcznie, to mimo to nowowydana nie ma domyślnie opcji
    >bezpłatności, lecz trzeba tę "bezpłatność" (za 5 transakcji/mies.)

    Tak to raczej nie, chociaz - przeceiz to sie moze zmienic w kazdej
    chwili, a ja nową karte mam co pare lat.

    Ale mialem taki przypadek, gdy nowa karta nie dotarla.
    SB niewiele myslac, zablokowal te/stara karte, i wyslal nową.
    Nowa karta, nowy numer, ... nowa umowa ?
    A nowa ... nie ma nic ustawionego, wiec domyslnie platna.

    Reklamacje rozpatrzyli pozytywnie.

    >Pytanie kiedy to się robi, tak dokładnie w którym momencie?

    Jak najszybciej, gdzies we wlasciwosciach karty.
    Tylko przeczytaj aktualne cenniki, bo moze sie zmienilo, lub wkrotce
    zmieni.

    J.