  • 1. Data: 2003-06-05 17:48:01
    Temat: Baza nierzetelnych klientów
    Od: s...@o...pl

    Witam serdecznie i proszę o radę.
    Dwa lata temu wziąłem kredyt w BGŻ i niestety ze względu na utratę pracy nie
    byłem w stanie go spłacić w terminie. Mimo moich rozmów z bankiem, ze względu na
    przedłużający się okres spłaty bank dopisał mnie do bazy klientów nierzetelnych
    ZBP. Dziś mija rok od całkowitej spłaty tego zobowiązania wraz ze wszystkimi
    odsetkami i zaległościami. Bardzo mi zależy na wzięciu kredytu na mieszkanie i
    wpis ten, choć słuszny, raczej nie świadczy o mnie dobrze.
    Bardzo Was proszę o radę. Czy mam możliwość w jakikolwiek sposób wpłynąć na
    usunięcie mnie z tej bazy? Dodam, że kwota tamtego kredytu nie była wcale
    kosmiczna, wynosiła jakieś 3tys. zł.
    Słyszałem, że bank ma 2 lata od momentu uregulowania zobowiązania na wypisanie
    mnie z bazy. Czy mam szansę jakoś zachęcić bank do przyśpieszenia tej procedury?

    Serdecznie pozdrawiam i prosze o radę.
    Szczeniak.

  • 2. Data: 2003-06-05 20:48:52
    Temat: Re: Baza nierzetelnych klientów
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Użytkownik wrote:
> [...]

    To bank który Cię wpisał musi Cię wypisać. Pogadaj z BGŻ. Na pewno nie
    zaszkodzi.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 3. Data: 2003-06-07 13:12:27
    Od: "Krzysztof Kujawski" <k...@i...pl>

    na mieszkanie i
> [...]
    wypisanie
    > mnie z bazy. Czy mam szansę jakoś zachęcić bank do przyśpieszenia tej
    Chyba raczej nie zachecisz tamtego banku do wykreslenia ciebie z listy.
    Sprobuj raczej dogadac sie z bankiem w ktorym probujesz uzyskac kredyt.
    Kwota za ktora cie wpisali faktycznie nie byla znaczna. Jesli twoja kondycja
    finansowa sie poprawila i masz dobrz prowadzone konto w obecnym banku to
    moze i masz szanse na jakies skredytowanie.
    Pozdrawiam
    kk