  • 11. Data: 2003-11-27 10:29:54
    Temat: Re: Bankowosc internetowe nie pod Windows
    Od: "krzysiekL" <k...@w...wp.pl>

    Dnia Thu, 27 Nov 2003 11:13:49 +0100, wildsnak napisal/a:

    > Ja nawet odpalilem BZWBK24 pod tekstowym lynxem :-))))
    a ten chyba nie obsługuje szyfrowania?????:)

    Krzysiek

  • 12. Data: 2003-11-27 11:46:31
    Od: "Michal Zapalowski" <n...@m...com>

    Użytkownik "PS" <p...@w...pl> napisał:
    > Jakie banki sprawiaja najwiecej i najmniej problemow uzytkownikom chocby
    > Linuxa, Makow czy palmtopow?

    MBank bez problemu chodzil mi na SGI pod Netszkapa oraz
    na Psinie Revo pod Opera. Na Revo dzialal tez tekstowy
    interfejs LGPetro (R.I.P.) oraz Inteligo (jeszcze BGB).

    Pzdr,

    --
    Michal Zapalowski
    g...@g...de

  • 13. Data: 2003-11-27 11:56:39
    Od: Bartosz Smaga <B...@s...com.pl>

    On 26/11/03 9:21 PM, in article 8...@c...softax.local, "Marcin
    Kasperski" <M...@s...com.pl> wrote:

    > [...] Słyszałem że ktoś z powodzeniem
    > pracował z Maca choć niestety nie mam do takiej maszyny dostępu.

    Masz dostep, wystarczy ze przejdziesz sie trzy pokoje dalej :-)

    Jesli ktos uzywa Maka I zalezy mu na bezproblemowym korzystaniu z banku
    przez internet, to polecam mBank albo inteligo. Pod MacOS X nie ma
    najmniejszych problemow...

  • 14. Data: 2003-11-27 12:07:52
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > A wiecie czego jestem ciekawy? Czy VW BD można obsługiwać Makiem. Był taki
    > konkurs ;-)

    Konkurs był. Wygrałam w nim Maka i VW oczywiście działa ;-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 15. Data: 2003-11-27 12:44:10
    Od: "Artur Czeczko" <n...@e...one.pl>

    "Marcin Kasperski" <M...@s...com.pl> wrote in message

    > Natomiast można niemal z pewnością oczekiwać problemów przy serwisach
    > apletowych. Sezam o ile mi wiadomo pod Linuxem nie działa,

    Działa, działa. Netscape 4.79.
    Od czasu do czasu zdarza się, że zawiśnie i nic nie chce się
    ładować, wtedy niestety trzeba zamknąć przeglądarkę
    i zacząć na nowo. Jednak jakoś w miarę sensownie
    daje się używać.

    pozdrawiam,
    Artur

  • 16. Data: 2003-11-27 12:45:09
    Od: "Artur Czeczko" <n...@e...one.pl>

    "krzysiekL" <k...@w...wp.pl> wrote in message
    > a ten chyba nie obsługuje szyfrowania?????:)

    Obsługuje, tylko nie wyświetla informacji, czy certyfikat jest dobry.
    Links podobnie, przy czym sensowniej obsługuje ramki.

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 17. Data: 2003-11-27 20:38:01
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    On 2003-11-26, PS <p...@w...pl> wrote:
    > Dlaczego banki zaniedbuja uzytkownikow innych systemow operacyjnych niz
    > Window? Najczesciej na stronach WWW nie ma jakichkolwiek informacji, czy
    > dostep do rachunku przez siec dziala na innych komputerach niz te z systemem
    > Microsoftu. Wiele rozwiazan albo wcale nie dziala albo sprawia problemy. Co
    > moze byc przyczyna takiej sytuacji?
    >
    > Jakie banki sprawiaja najwiecej i najmniej problemow uzytkownikom chocby
    > Linuxa, Makow czy palmtopow?

    http://www.mozillapl.org/ebanki/

    Pod Mozilla dzialaja wszystkie z wyjatkiem BPH-PBK i ING.
    A Mozilla dziala pod Linuxem, Maciem, i wieloma innymi systemami.

    --
    Miernik ________________________ jabber:m...@a...info
    ___________________/__ tel: +48608233394 __/ mailto:m...@c...pl

  • 18. Data: 2003-11-27 21:12:26
    Od: "PS" <p...@w...pl>

    > Znikomy procent (potencjalnych) klientów, którzy nie korzystają
    > z oprogramowania Microsoftu?

    dlaczego jednak niektore banki moga przygotowac wersje dzialajace pod
    Linuxem czy MacOS, a inne tylko dla Windows?

  • 19. Data: 2003-11-28 08:20:39
    Od: "K." <k...@w...pl>

    PS wrote:

    > dlaczego jednak niektore banki moga przygotowac wersje dzialajace pod
    > Linuxem czy MacOS, a inne tylko dla Windows?

    1. BANKI ??? A od kiedy to banki same piszą oprogramowanie dla siebie?

    2. Widzisz niektórzy wierzą w "sianko marketingowe" i wychodzą z założenia:
    - takich klientów jest b.mało
    - tacy klienci to żli klienci - wszystko by chcieli za darmo i wszystko im
    się nie podoba :)

    3. A skąd wziąć fachowców do napisania/przepisania już działającego
    oprogramowania pod inny system, wdrożenia i co ważniejsze do utrzymywania
    takiego w ruchu.

    4. No i trzeba by przygotować stanowiska testowe, przeszkolić (nie)dysponentów i
    pomoc techniczna ....

    --

    K.

  • 20. Data: 2003-11-29 09:42:05
    Od: "Grzexs" <g...@g...pl>

    > http://www.mozillapl.org/ebanki/
    >
    > Pod Mozilla dzialaja wszystkie z wyjatkiem BPH-PBK i ING.
    > A Mozilla dziala pod Linuxem, Maciem, i wieloma innymi systemami.

    Pod Mozillą działa też E-Integrum BGŻ - jest mały problemik z jednym
    aplecikiem-ozdobnikiem, ale może to i lepiej, bo po oczach tak nie
    daje.

    A w ogóle, to wydaje mi się, że strony bankowe cierpią na przerost
    formy nad treścią. Tak naprawdę, to potrzeba kilka linijek tekstu,
    żeby zrobić przelew czy dodać kontrahenta, a cała reszta tylko
    niepotrzebnie kosztouje modemowców. Ideałem byłoby, żeby można było
    sobie wybrać "wersję odchudzoną" stron, ale tego, to chyba żaden bank
    nie oferuje.

    Grzexs