  • 1. Data: 2003-12-23 14:50:12
    Temat: Banki w Szwajcarii
    Od: "Damian" <d...@g...pl>

    Czy istnieje jakis bank w Szwajcarii, podobny do mBanku, ktory nie pobiera
    zadnych prowizji za prowadzenie konta, ipt. oraz w ktorym rachunki moga
    otwierac Polacy?
    No i ktorego obsluga (przede wszystkim zalozenia konta) odbywa sie
    elektronicznie...

  • 2. Data: 2003-12-23 20:34:55
    Temat: Re: Banki w Szwajcarii
    Od: "^^MAg^^" <r...@N...wp.pl>

    On Tue, 23 Dec 2003 14:50:12 +0000 (UTC), Damian wrote:

> [...]
    > otwierac Polacy?
    > No i ktorego obsluga (przede wszystkim zalozenia konta) odbywa sie

    A ja mam rozszerzone pytanie - czy istnieje w ogole jakis bank za granica (
    internetowy) gdzie z polskim paszportem mozna konto otworzyc ?

    --
    Pozdrowienia
    ^^MAg^^

  • 3. Data: 2003-12-23 22:56:19
    Od: "Adro" <a...@p...Tyskie.org>

    Uzytkownik >> ^^MAg^^ << napisal:

    (...)
    > A ja mam rozszerzone pytanie - czy istnieje w ogole jakis bank za
    > granica ( internetowy) gdzie z polskim paszportem mozna konto
    > otworzyc ?

    NTG
    FUT soc.polish.euro.wishfullthihking

    --
    * * * * * * * *
    Tymczasem,

  • 4. Data: 2003-12-23 23:01:40
    Od: "Adro" <a...@p...Tyskie.org>

    Uzytkownik >> ^^MAg^^ << napisal:

    (...)
    > A ja mam rozszerzone pytanie - czy istnieje w ogole jakis bank za
    > granica ( internetowy) gdzie z polskim paszportem mozna konto
    > otworzyc ?

    NTG
    FUT soc.polish.euro.wishfullthinking

    --
    * * * * * * * *

  • 5. Data: 2003-12-23 23:35:57
    Od: "seb" <a...@a...pl>

> [...]
    > otwierac Polacy?
    > No i ktorego obsluga (przede wszystkim zalozenia konta) odbywa sie

    O, tak! Sa promocje nawet, i jak wplacisz 10 zł, dostaniesz 30 zł gratis! No
    i oczywiscie VC za darmo i szwajcarska tajemnica tez gwarantowana. Tak
    naprawde to mBank to tylko posrednik tych szwajcarskich - utrzymuje sie
    dzieki tym prowizjom: zamiast dawac kazdemu 30zł, mBank zatrzymuje je sobie.
    Dzieki tak zarobionym srodkom stac ich na darmowosc.

    :)

    Seb

  • 6. Data: 2003-12-28 13:41:05
    Od: "patek777" <p...@p...onet.pl>

    Witam,

    Istnieje bank pocztowy szwajcarski.
    Wypelnilem ich formularz i terz dostalem list by wyslac kopie paszportu.

    Andrzej

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 7. Data: 2003-12-31 08:46:01
    Od: Przemek Wrzesiński <p...@n...gazeta.pl>

    Pięknego dnia Sun, 28 Dec 2003 05:41:05 -0800, osobnik ukrywajacy sie
    pod pseudonimem "patek777" <p...@p...onet.pl> w wiadomosci
    <bsmmhi$5vh$1@news.onet.pl> napisal/a:

    >Istnieje bank pocztowy szwajcarski.
    >Wypelnilem ich formularz i terz dostalem list by wyslac kopie paszportu.

    To zanim potwierdzisz, to sprawdz czy kopia nie musi byc potwierdzona
    przez ambasade, a jesli tak, to czeka cie wycieczka do notariusza,
    sadu, MSZ i ambasady. Poza tym to konto nie jest darmowe.

    Przemek

  • 8. Data: 2003-12-31 16:54:16
    Od: "Romek" <R...@S...net>

> [...]
    > przez ambasade, a jesli tak, to czeka cie wycieczka do notariusza,
    > sadu, MSZ i ambasady. Poza tym to konto nie jest darmowe.

    Kopia paszportu musi byc potwierdzona notarialnie.
    Konto jest darmowe.
    Wiem bo mam.