  • 1. Data: 2002-05-15 06:04:10
    Temat: Bank we Wloszech {wspolpraca}
    Od: "grabb77" <g...@p...onet.pl>

    Witam,
    Mam towar za który Wlosi placa mi 70 Euro za sztuke.
    Zysk 20 Euro.

    Problem polega na tym ze mam problemy ze sciagnieciem kasy.
    Wszyscy chca bym podal numer konta we Wloszech.

    Zalozylem konto w Deutsche Banku i zaczalem wysylac towar ZA POBRANIEM
    ale bank niemiecki przy kazdej tranzakcji poza Niemcami odlicza mi 7 Euro .
    A zeby bylo jeszcze ciekawiej to Wlosi musza zaplacic 16 Euro ekstra na
    poczcie.

    Jesli ktos moze zalatwic konto we Wloskim banku, to nawiaze wspólprace.

    Pozdrawiam
    Andrzej