  • 21. Data: 2008-09-29 21:50:24
    Temat: Re: Bank Pekao S.A - u innych też??
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sun, 28 Sep 2008 23:50:33 +0200, MK napisał(a):

    > Duzo, czy malo to rzecz wzgledna... i nawet pod tym linkiem to wyczytasz...

    Oczywiście, że to jest rzecz względna, ale faktem jest, że banki
    wygryzają sklepy z głównych ulic i systematycznie zajmują ich miejsce.
    W Krakowie na ul. Zwierzynieckiej jeszcze 3 lata temu był tylko jeden
    bank, teraz jest ich chyba kilkanaście i to jeden obok drugiego. A
    wszystko kosztem sklepów, aptek, nawet zakładów jubilerskich.
    Więc o czymś chyba to świadczy.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 22. Data: 2008-09-30 06:03:36
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 29 Wrz, 23:50, Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> wrote:

> [...]
    > bank, teraz jest ich chyba kilkanaście i to jeden obok drugiego. A
    > wszystko kosztem sklepów, aptek, nawet zakładów jubilerskich.

    Wszedzie male oddzialy bankow - wciskaja sie do nieduzych lokali przy
    glownych ciagach, kiedys zbyt malych na dzialalnosc bankowa, gdy za
    wyjatkiem ajencji PKO BP placowki nie schodzily ponizej pewnych
    rozmiarow

  • 23. Data: 2008-09-30 06:54:23
    Od: k...@o...pl

    On 28 Wrz, 16:05, Zbylut <Z...@N...zzz> wrote:
> [...]
    jak ustalić tą kwotę?

    > przesada. W mbank oraz mille smsy za darmo, po co przeplacac?
    Bo z jakiś(może dziwnych może nie) powodów chce się być w danym banki
    mimo wyższych opłat za niektóre usługi? (pomijam kwestie gdy ktoś nie
    wykorzystuje nawet tych 5 smsów)
    Natomiast zgadzam się, że pobieranie tej opłaty nawet od posiadaczy
    kont Prestiz i VIP gdzie wszystko miało być w ramach stałej opłaty
    miesięcznej gratis to zdzierstwo (może bank zakłada, że tacy wolą
    posiadać token)

  • 24. Data: 2008-09-30 15:44:27
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    k...@o...pl wrote:

    > jak ustalić tą kwotę?

    Ustalalem przy zakladaniu konta, podawalem wtedy nr tel. do smsow i
    odpowiednie limity.
    Zostalem rowniez poinformowany ze limity moge w kazdej chwili zmienic w
    oddziale - nie wiem jak na infolinii - moze rowniez sie da.

> [...]
    > kont Prestiz i VIP gdzie wszystko miało być w ramach stałej opłaty
    > miesięcznej gratis to zdzierstwo (może bank zakłada, że tacy wolą

    True, przy kontach darmowych moze byc taka oplata, ale przy VIP to juz
    jest śmieszne.

    --
    Regards,
    Maverick