  • 1. Data: 2008-09-27 09:23:24
    Temat: KK mBank złota rybka
    Od: "Tomek" <a...@o...pl>

    Cześć Wszystkim

    Zasatanawiam się nad KK mBanku Visa Credit. Czy ma ktoś jakieś przykre
    doświadczenia z tą kartą ( mam na myśli opłaty). Jedyny koszty jaki mógłbym
    ponieść to opłata z drugi rok używania karty, inne miesięczne opłaty nie wchodzę
    w grę.

    Dzięki za odpowiedź
    Amigo40

  • 2. Data: 2008-09-27 12:51:11
    Temat: Re: KK mBank złota rybka
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomek" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mógłbym
    > ponieść to opłata z drugi rok używania karty, inne miesięczne opłaty nie

    Mam ustawioną autospłatę 100% i nigdy nie zapłaciłem grosza za tą kartę.
    Płacę nią miesięcznie ponad 1500zł i stąd też nie płacę opłaty rocznej.
    Godna polecenia też jest (była) MasterCard z ING. Tylko 500zł miesięcznie
    aby nie płacić opłaty rocznej.

  • 3. Data: 2008-09-27 13:28:05
    Od: k...@o...pl

    On 27 Wrz, 11:23, "Tomek" <a...@o...pl> wrote:
> [...]
    > ponieść to opłata z drugi rok używania karty, inne miesięczne opłaty nie wchodzę
    W tej chwili jest bardzo duzo KK za które nie trzeba płacić jeśli się
    z nich korzysta:)

  • 4. Data: 2008-09-28 22:04:58
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    k...@o...pl a...@e...goo
    glegroups.com

    : W tej chwili jest bardzo duzo KK za które nie trzeba płacić jeśli się
    : z nich korzysta:)

    opłata roczna/miesięczna/itp. przelewy bonusy

    Citi za freeko ,,regularne'' za freeko
    WBK za freeko pierwszy rok po 3 złote 50
    złotych
    mBank za freeko pierwszy rok 100
    złotych

    Opłata za kartę kredytową to IMO jakieś nieporozumienie.
    Opłata za korzystanie z makulatury i złomu (banknotów
    i bilonu) też powinna by ściągana? Rozumiem, że przelewy
    za free nie muszą by obligatoryjnie dodawane, ale opłata
    za korzystanie z karty kredytowej nie powinna być pobierana nigdy.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2008-09-29 11:54:49
    Od: Amrest <t...@g...com>

    Wlasnie stalem sie posiadaczem KK(czarnej) w mBanku(1.5miesiaca temu),
    szukam opcji aby ustawic autosplate i nie widze. Gdzie tego szukac?

  • 6. Data: 2008-09-29 12:06:35
    Od: "wefe" <k...@g...pl>

    Użytkownik "Amrest" <t...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    Wlasnie stalem sie posiadaczem KK(czarnej) w mBanku(1.5miesiaca temu),
    szukam opcji aby ustawic autosplate i nie widze. Gdzie tego szukac?

    trzeba zadzwonic na mLinie, oni uswiają automayczną spłate

  • 7. Data: 2008-09-29 20:07:39
    Temat: Re: KK mBank z?ota rybka
    Od: Piotr Auksztulewicz <w...@h...net>

    Tomek <a...@o...pl> wrote:
> [...]
    > doświadczenia z tą kartą ( mam na myśli opłaty). Jedyny koszty jaki mógłbym
    > ponieść to opłata z drugi rok używania karty, inne miesięczne opłaty

    Karta jest OK i może być darmowa, jeśli wykręcisz 1500 zł/mies.
    (średnio).

    Dwa minusy:

    1. Bank wymaga podpisania klauzuli o dobrowolnym poddaniu się
    egzekucji do kwoty... 100 000 zł !!!!
    2. Ostatnio zrobiła sie chipowo-PINowa. Dla mnie minus. Chyba się
    wyniosę do Citi, na razie testuję.

    --
    Piotr Auksztulewicz i...@n...net

  • 8. Data: 2008-09-30 18:44:11
    Od: <s...@a...pl>

> [...]
    > ponieść to opłata z drugi rok używania karty, inne miesięczne opłaty nie

    Mam przykre doświadczenia z próbą jej wydania. Od złożenia wniosku przez WWW na
    kontakt konsultanta czekałem pół roku (bez chyba 3 dni). Wcześniej 3x dzwoniłem
    na mlinię z pytaniem, kiedy się ze mną ktoś skontaktuje (taka wg www jest
    procedura). Zrezygnowałem po 3 misiącach, o czym ich poinformowałem. Widać tego
    też nie zanotowali i był telefon własnie po pół roku. Zostało ich zj..ć. Działo
    się to rok temu.

    Przed kilkoma dniami zaś miałem inny telefon: "Dzień dobry, z tej storny mbank.
    Ma pan u nas kartę kredytową..."

    Nic dodać, nic ująć. Jedynie co, znajomym sugeruję omijać ich kartowe produkty
    kredytowe.

  • 9. Data: 2008-09-30 19:11:03
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Piotr Auksztulewicz napisał(a):
    > 1. Bank wymaga podpisania klauzuli o dobrowolnym poddaniu się
    > egzekucji do kwoty... 100 000 zł !!!!

    No ale z tego wynika tak na dobra sprawe ?

    > 2. Ostatnio zrobiła sie chipowo-PINowa. Dla mnie minus. Chyba się
    > wyniosę do Citi, na razie testuję.

    Za jakis czas wszystkie beda chipowo-PINowe. Akurat karte mBanku mozna
    dowolnie skonfigurowac (tak jak Multi) i czesciowo zabezpieczyc sie (a
    nawet calkowicie przy pewnym ograniczeniu funkcjonalnosci).

    Natomiast karta Citi poza gorszym podgladem jest od karty mBankowej
    lepsza pod kazdym wzgledem (rozpoznawalnosc, systemy partnerskie, jakosc
    obslugi, bonusy dodatkowe typu znizki itp. itd.)

    --
    Mithos

  • 10. Data: 2008-10-01 10:48:17
    Od: Piotr Auksztulewicz <w...@h...net>

    Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > No ale z tego wynika tak na dobra sprawe ?

    Niby mało prawdopodobne, ale w razie jakiejś kosmicznej pomyłki
    czy fraudu i odrobiny złej woli ze strony banku, bank może Cię
    wydymać na dziesięciokrotność maksymalnego limitu kredytowego!
    Możesz potem sie sądzić. (Wtedy było jeszcze max 10k na Classicu.)
    Nawet jak masz limit rzędu 1k to i tak na 100k musisz papier podpisać.

    To jest lekka paranoja, bo w przypadku innych kredytów banki
    wymagają poddaniu się BTE do *rozsądnej* kwoty - zazwyczaj
    jakieś 150% sumy kredytu.

    Akurat City jest tu minimalnie lepszy, bo każe podpisać na 50 kzł.

    Obydwie te kwoty (mBanku i Citi) są zafiksowane we wzorze umowy.
    Nie da się tego zmienić. W innych umowach (niekartowych), jakie znam,
    w tym miejscu jest pole do wpisania kwoty i zazwyczaj, jak pisałem,
    pojawia się tam kwota niewiele większa od kwoty kredytu. Nawet
    mBankowy kredyt w eKoncie tak ma i to jest rozsądne.

    > Za jakis czas wszystkie beda chipowo-PINowe.

    To mnie trochę boli. Dopóki regulaminy/prawo/praktyka nie zmienią się,
    bo obecnie zazwyczaj banki wypinają się na transakcje z PINem,
    przerzucając odpowiedzialność na klienta. A PIN nie ma cech
    indywidualnych, nie da się skutecznie zaprzeczyć własnoręczności
    jego podania.

    > Akurat karte mBanku mozna
    > dowolnie skonfigurowac (tak jak Multi) i czesciowo zabezpieczyc sie (a
    > nawet calkowicie przy pewnym ograniczeniu funkcjonalnosci).

    To jest świetne i z tego korzystam. Mam niski limit dzienny bezgotówkowy
    i zero na bankomaty/placówki. Jeśli akurat się trafi nie planowana
    wcześniej większa transakcja, wystarczy zadzwonić do mLinki.

    > Natomiast karta Citi poza gorszym podgladem jest od karty mBankowej
    > lepsza pod kazdym wzgledem (rozpoznawalnosc, systemy partnerskie, jakosc
    > obslugi, bonusy dodatkowe typu znizki itp. itd.)

    Gdyby jeszcze dało się w miarę normalnie wyzerować opłatę roczną
    (na stałe, a nie przez rok-dwa), to byłaby bezsprzecznie lepsza.

    --
    Piotr Auksztulewicz i...@n...net