  • 1. Data: 2008-09-28 12:37:20
    Temat: Bank Pekao S.A - u innych też??
    Od: stachb <s...@g...com>

    Witam!
    Dziś zaglądając na konto odczytałem taką oto wiadomość:
    "Szanowni Państwo,
    Przypominamy, iż od 1 października br. będą naliczane opłaty za wysyłkę
    kodów SMS do akceptacji zleceń
    w serwisie PekaoInternet*. Opłata za wysłanie przez Bank kodu SMS
    służącego do zaakceptowania zlecenia złożonego w serwisie PekaoInternet
    wynosi 0,20 PLN.
    Włączenie opłat jest podyktowane zakończeniem trwającego do 30 września
    br. okresu promocyjnego.
    Zgodnie z Tabelą opłat i prowizji pierwsze obciążenie rachunku z ww.
    tytułu nastąpi w pierwszym tygodniu listopada 2008 r."

    Będąc poprzednio w BPH nie płaciłem ani grosza za tą usługę - w innych
    bankach też płaci się za przesłany na komórkę kod bezpieczeństwa?

    pozdr
    stach

  • 2. Data: 2008-09-28 12:46:37
    Temat: Re: Bank Pekao S.A - u innych też??
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 28 Wrz, 14:37, stachb <s...@g...com> wrote:
> [...]
    >
    > Będąc poprzednio w BPH nie płaciłem ani grosza za tą usługę - w innych
    > bankach też płaci się za przesłany na komórkę kod bezpieczeństwa?

    Pekao włączając usługę kody SMS od początku informował, że promocyjnie
    znosi opłaty za jednorazowe przesłanie kodu sms-em. Początkowo
    promocja miała trwać do końca kwietnia br. ale widocznie przedłużyli
    promocję do końca września.
    BZWBK za darmo przesyła pięć pierwszych kodów sms. Za kolejne bank
    pobiera opłaty.

  • 3. Data: 2008-09-28 12:53:45
    Od: "corner" <c...@i...TOTEZpl>

    Użytkownik <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    c.googlegroups.com...

    > BZWBK za darmo przesyła pięć pierwszych kodów sms. Za kolejne bank
    > pobiera opłaty.

    A ING nie pobiera opłat, za to wysyła smsy tylko czasami. Co lepsze? :-P

  • 4. Data: 2008-09-28 13:07:13
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    stachb pisze:
> [...]
    >
    > Będąc poprzednio w BPH nie płaciłem ani grosza za tą usługę - w innych
    > bankach też płaci się za przesłany na komórkę kod bezpieczeństwa?

    W BZWBK 5 w miesiacu za free. I samemu ustala sie kwote od ktorej musi
    byc potwierdzenie SMSem

  • 5. Data: 2008-09-28 14:05:07
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    Maverick napisal(a):

    > W BZWBK 5 w miesiacu za free. I samemu ustala sie kwote od ktorej musi
    > byc potwierdzenie SMSem

    przesada. W mbank oraz mille smsy za darmo, po co przeplacac?

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 6. Data: 2008-09-28 14:07:59
    Od: "RW" <r...@p...onet.pl>

    Dlatego ciągle zostaje w wersji papierowych kodów w mBanku. Najpierw
    namawiają na bezpłatne SMSy..a potem skasują :)

    Wiesiek

  • 7. Data: 2008-09-28 14:15:48
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    RW pisze:
    > Dlatego ciągle zostaje w wersji papierowych kodów w mBanku. Najpierw
    > namawiają na bezpłatne SMSy..a potem skasują :)

    Mimo, że listy dla banku są pewwnie droższe niż sms :/

    KJ

  • 8. Data: 2008-09-28 15:00:20
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    Kamil Jońca pisze:

    > Mimo, że listy dla banku są pewwnie droższe niż sms :/
    >
    > KJ

    Jak na to patrzec to trzeba liczyc inaczej - 40 sms ?= 1 list
    Przeciez nie dostajesz listu z jednym kodem

  • 9. Data: 2008-09-28 15:15:35
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Maverick pisze:

    > Jak na to patrzec to trzeba liczyc inaczej - 40 sms ?= 1 list
    > Przeciez nie dostajesz listu z jednym kodem

    Powiedzmy, że 50 (tyle jest w m*bankach), wysłanie zwykłego listu niech
    kosztuje 1.50; wychodzi 3 gr/kod. (A o ile wiem poczta raczej nie daje
    rabatów - jeśli daje to niech mnie ktoś wyprowadzi z błędu). Do tego
    koszty obróbki papieru (wydruk, pakowanie itp)

    Przy smsach myśle, że spokojnie od operatora można zejść do <1gr/sms.

    Koszty samej infrastruktury weryfikującej myślę że są porównywalne.
    Gdzieś się pomyliłem?
    KJ

  • 10. Data: 2008-09-28 15:37:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail s...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Będąc poprzednio w BPH nie płaciłem ani grosza za tą usługę - w innych
    > bankach też płaci się za przesłany na komórkę kod bezpieczeństwa?

    mbank - zarówno listy haseł jak i kody przesyłane smsami sa bezpłatne. Smsy
    przychodza błyskawicznie - nigdy nie czekałem dłuzej niz kilka sekund. No
    ale nie próbowałem zrobic przelewu o godzinie 0:00 w nowy rok... :)

    "Czas to pieniądz, pieniądz to kobiety, kobiety to strata czasu"