  • 1. Data: 2008-09-27 08:42:16
    Temat: płatność zbliżeniowa - problem...
    Od: " " <b...@g...pl>

    NIE BIĆ :)

    płatność zbliżeniowa - problem...

    wiec mam VE pay-pass z BZWBK

    i małe pytanko jeśli place "zbliżeniowo" do 50pln to karta załatwia sobie to
    sama czy łączy się z bankiem???

    i drugie - ktoś tu z was podał informacje z bzwbk jak te limity wyglądają iż
    co 5 transakcja się autoryzuje itd. może mi ktoś to podać jeszcze raz :):)

  • 2. Data: 2008-09-27 09:04:56
    Temat: Re: płatność zbliżeniowa - problem...
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    <b...@g...pl> wrote in message

    > płatność zbliżeniowa - problem...
    >
    > wiec mam VE pay-pass z BZWBK

    Nie dziwie sie, ze masz problem skoro dostales taka karte. Na pewno niegdzie
    nie zadziala...

    > i małe pytanko jeśli place "zbliżeniowo" do 50pln to karta załatwia sobie
    > sama czy łączy się z bankiem???

    Zawsze jest autoryzacja banku, nie potrzeba tylko weryfikacji uzytkownika.

    > i drugie - ktoś tu z was podał informacje z bzwbk jak te limity wyglądają
    > iż
    > co 5 transakcja się autoryzuje itd. może mi ktoś to podać jeszcze raz :):)

    Co piata transakcja ponizej 50 pln wymaga uzycia chipa i podania PINu.

    MK