  • 1. Data: 2004-07-05 13:48:56
    Temat: Bank BPH - nowość w ofercie kredytowej
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Bank BPH rozwija ofertę Pożyczki od ręki - od 1 lipca br została wprowadzona
    możliwość jej wykorzystania także do spłaty pożyczek i kredytów
    zaciągniętych w innych bankach.
    Dzięki temu rozwiązaniu Klienci uzyskują możliwość wygodniejszej spłaty
    zobowiązań poprzez obsługę jednej, niższej miesięcznej raty kredytowej.
    Oferta dotyczy pożyczek i kredytów obsługiwanych już od co najmniej 6
    miesięcy, udzielonych w złotych, bez zabezpieczenia lub w przypadku których
    zabezpieczeniem jest weksel in blanco.
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,5746

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || wortal public relations: http://www.PRnews.pl
    Uwaga! Konkurs - http://www.prnews.pl/lukas/

  • 2. Data: 2004-07-05 17:19:08
    Temat: Re: Bank BPH - nowość w ofercie kredytowej
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-07-05 15:48, Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    > Bank BPH rozwija ofertę Pożyczki od ręki - od 1 lipca br została wprowadzona
    > możliwość jej wykorzystania także do spłaty pożyczek i kredytów
    > zaciągniętych w innych bankach.

    Dodatkowo pożyczka może być udzielona rolnikom.

    p.
    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 3. Data: 2004-07-05 17:52:08
    Od: "Dżony Bigut" <d...@g...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):

    > Bank BPH rozwija ofertę Pożyczki od ręki - od 1 lipca br została wprowadzona
    > możliwość jej wykorzystania także do spłaty pożyczek i kredytów
    > zaciągniętych w innych bankach.

    Hmm.. pomieszanie z poplątaniem ten produkt. Nic nie rozumiem. Jeśli to
    pożyczka (jeśli jest na określony cel to powinno się kredyt nazywać ale
    mniejsza o to) gotówkowa (tak napisane jest na ich stronie) to przecież
    pieniądze uzyskane z tej pożyczki nie muszą przecież trafić na spłatę kredytu
    a np. na konsumpcję. I wtedy mam ratę kredytu i ratę pożyczki. Może mi ktoś
    wytłumaczy o co w nim chodzi.

    Pozdrawiam
    DżonyBigut

  • 4. Data: 2004-07-05 18:20:15
    Od: wizardx12 <w...@p...onet.pl>

    Dnia 7/5/2004 7:52 PM, Użytkownik Dżony Bigut napisał:

> [...]
    > a np. na konsumpcję. I wtedy mam ratę kredytu i ratę pożyczki. Może mi ktoś

    Chhh... Chhh... Chłyt matetingowy (jak w kabarecie Ani Mru Mru -
    Chińczyk) :)

  • 5. Data: 2004-07-05 18:23:08
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-07-05 19:52, Użytkownik Dżony Bigut napisał:

    > Może mi ktoś wytłumaczy o co w nim chodzi.

    Ano że masz dwie wersje:
    a) najnormalniejsza (cokolwiek to znaczy) pożyczka gotówkowa na
    dowolny cel
    b) konsolidacja (czyli zapewne wypłata w formie bezgotówkowej na
    rachunki kredytowe w innych bankach, inna ocena zdolności kredytowej).

    p.
    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl