  • 1. Data: 2004-07-04 22:02:39
    Temat: BOŚ kontratakuje!!!
    Od: "lelek" <l...@g...pl>

    Witam!

    Mam pytanie: co to za inwazja BOś-u ostatnio nam nastala? W dwoch miastach z
    ktorymi jestem zwiazany bank ten otworzyl nowe placowki: w Sosnowcu (wrocil
    po 10 latach do skromniejszego lokalu, ale zawsze) i Krakowie (gdzie
    wczesniej byl typowy oddzial, ale dzisiaj przechodzilem obok McOddzialu na
    Szpitalnej). Poza tym reklamy TV traktujace o Ekokoncie i lokatach....

    Czyzby jakas big-ofensywa?

    Pozdrawiam

    lelek

    ---

  • 2. Data: 2004-07-04 22:26:29
    Temat: Re: BOŚ kontratakuje!!!
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    lelek <l...@g...pl> wrote:
> [...]
    > Krakowie (gdzie wczesniej byl typowy oddzial, ale dzisiaj
    > przechodzilem obok McOddzialu na Szpitalnej). Poza tym reklamy TV

    + jeszcze Kabaty w Wawie.
    No ale eliminuje go fakt, ze nie ma dostepu przez inet...

    http://www.PRnews.pl Uwaga! Konkurs - http://www.prnews.pl/lukas/

  • 3. Data: 2004-07-04 22:40:59
    Od: j...@p...onet.pl

> [...]
    > wczesniej byl typowy oddzial, ale dzisiaj przechodzilem obok McOddzialu na
    > Szpitalnej). Poza tym reklamy TV traktujace o Ekokoncie i lokatach....

    tak... http://www.bosbank.pl/i.php?i=268
    gdzie czytamy:
    "Bezpłatne wypłaty gotówki we wszystkich krajowych bankomatach za pomocą karty
    Maestro."
    oraz:
    "Za prowadzenie Pakietu Ekokonto pobierana jest jedna opłata w wysokości 5 zł
    miesięcznie /.../"
    czyli o 3 złocisze tańszy Fortis.

    gdyby jeszcze dostęp przez internet był. ale nie ma...

    zbyszko janke

  • 4. Data: 2004-07-04 22:49:28
    Od: "lelek" <l...@g...pl>

    > + jeszcze Kabaty w Wawie.
    > No ale eliminuje go fakt, ze nie ma dostepu przez inet...

    Dokladnie.Interesuje mnie czy pojda na calosc, czy stana w pol kroku jak to
    bylo z BGŻ i Integrum... Co prawda jest net, ale placowek w sumie jak na
    lekarstwo...

    lelek

    ---

  • 5. Data: 2004-07-04 23:05:46
    Od: "kuba" <k...@p...onet.pl>

    Gorszego gowna od BOS Banku nie ma.

  • 6. Data: 2004-07-05 09:29:06
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:cca09s$fm9$1@news.onet.pl...

    > No ale eliminuje go fakt, ze nie ma dostepu przez inet...

    Eurobank też nie ma a idzie mu dobrze :-)

    --
    JaKi

  • 7. Data: 2004-07-05 09:32:26
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Eurobank też nie ma a idzie mu dobrze :-)

    No właśnie ;-) Nie bądźmy dogmatyczni ;-) Gdyby BOŚ miał dobry dostęp do
    konta przez telefon, to można się zastanowić. Konto do wszystkich bankomatów
    z Maestro za 5 PLN? Czemu nie ;-) ?

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 8. Data: 2004-07-05 09:37:30
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > No właśnie ;-) Nie bądźmy dogmatyczni ;-) Gdyby BOŚ miał dobry dostęp do
    > konta przez telefon, to można się zastanowić. Konto do wszystkich
    bankomatów
    > z Maestro za 5 PLN? Czemu nie ;-) ?

    Jak będzie dostęp przez Internet to Fortis moze czuć się zagrożony - BTW jak
    wychodzą kursy BOS przy wyplatach i platnosciach zagranicznych?

    --
    JaKi

  • 9. Data: 2004-07-05 09:49:42
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Jak będzie dostęp przez Internet to Fortis moze czuć się zagrożony - BTW
    jak
    > wychodzą kursy BOS przy wyplatach i platnosciach zagranicznych?

    Kursów pewnie nie porównamy, bo ktos musiałby załozyć tam konto i porobic
    testy na urlopie ;-)
    Jest chętny(a) ;-))) ???

  • 10. Data: 2004-07-05 12:03:51
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@a...w.stopce>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote in news:cca09s$fm9$1@news.onet.pl:

    > No ale eliminuje go fakt, ze nie ma dostepu przez inet...

    Wdrożyli nowy system przecież. Nie będzie dostępu przez sieć przy
    okazji ?

    --
    empeg // e m p e g /a t/ h o t /d o t/ p l

    {6999C0EA-02B9-4DEB-B90D-2807307593AD}