  • 1. Data: 2004-03-15 10:54:40
    Temat: Bank BPH i ich karta kredytowa - Pytanka
    Od: "kuba" <k...@p...onet.pl>

    Ostatnio zlozylem wniosek o karte kredytowa bursztynowa ( dla studenta ) w
    banku BPH i zostalem zmuszony do otwarcia konta studenckiego. Czy moga mi
    teraz odrzucic wniosek o karte i kazac sobie placic za wydanie karty i za 1
    miesiac uzytkowania konta i karty ( odrazu zamkne konto w przypadku odmowy
    wydania ) ? Otworzyli mi odrazu dostep do call center i obslugi przez
    internet. Czy jak tylko zapadnie decyzja o wydaniu karty, to bedzie jakas
    adnotacja w systemie internetowym ? Czy mozna zlikwidowac dostep do call
    center ( ktory jest platny? ) oraz zrezygnowac z ich maestro (2zl + 2,4zl
    miesiecznie za brak uzywania tej karty uwazam za glupi pomysl ) ?

    Jedynie co chce placic to oplata za karte kredytowa, oplata za prowadznie
    konta i tyle :)