  • 1. Data: 2010-01-21 14:50:50
    Temat: BZWBK traktuje ludzi jak przestepców
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Witam!
    Stan faktyczny taki, jako ze jestem na etapie kolekcjonowania kart
    postanowilem zalozyc kilka
    rachunków w bzwbk gdyz posiadaja ładne karty, w tym rachunek
    wydajesz&zarabiasz poniewaz
    rzeczywiscie uznałem ze moze byc oplacalne gdy się posiada zwolenienie z
    opłaty za prowadzenie.

    Gdy planowałem sie przenieść na korzystanie z tego rachunku otworzyłem
    kilka kont oszczędnościowych (5 kont 5 kliknieciami co zajelo mi moze 5
    minut) po to azeby ew. tam trzymac kase i w razie potrzeby puszczac z
    kazdego po kawalku na konto wydajesz i zarabiasz po to ażeby nie trzymać
    kasy na nieoprocentowanym rachunku i jednocześnie mieć 1% zwrotu z płacenia
    kartą. (wkoncu nie przenioslem sie na nie, sporadycznie korzystalem)

    Skończyło się tym że w bzwbk posiadałem
    3 konta osobiste (<30,wydajesz i zarabiasz,konto24.pl), konta walutowe jedno
    do usd drugie do EURO trzecie GBP (sliczna karta !)
    oraz 5 kont oszczednościowych w PL i po jednym do euro i gbp.

    Postanowiłem otworzyc konto prestiz i zamknac wszystkei procz walutowych
    (oraz zastrzec karty informujac ze je zniszczylem) gdyz system bzwbk nowy
    mi sie spodobał (mam ten fuks iz posiadam haslo nie maskowane) dodatkowo
    pasowały mi darmowe przelewy
    i wypłaty z bankomatów a meritum bank ze wzgledu na zastosowanie ajaxa na
    stronie , brak darmowego bankomatu i kaszane z blokadami mi nie podpasowal,
    tylko nie podobało mi się ze mam tyle kont na stronie i trzeba było z tym
    zrobic porzadek.

    Poszedłem do odziału zamknąć rachunki.
    Dałem babce przygotowane dyspozycje odstapienia od umowy wedlug wzorow ktore
    mam podczepione do umowy,
    niestety blednie przyjalem ze chodzi w nich o rozwiazanie umowy , chodzilo o
    odstapienie w ciagu 14 dni, wiec i tak trzeba bylo wszystko
    od nowa przygotowac no i sie zaczelo.

    W momencie gdy kobieta spojrzala na moje rachunki potraktowała mnie jak
    przestepce, z pretensja do mnie czemu ja mam tyle rachunków
    po co je otwierałem, zaczeła mowic ze w takich przypadkach rachunki sa
    wykorzystywane do nielegalnych dzialan np poprzez przyjmowanie wplat
    w malych kwotach na rozne konta, mowila ze to nienormalne owtierac tyle
    rachunkow (powodzenia zycze temu ktory sie na grupie chwalil
    ze lista jego rachunkow nie miesci sie na liscie rozwijanej, policje pewnie
    wezwa) , nomralnie poczulem sie jakbym stał przed prokuratorem
    -a jakiś czas temu mialem wizyte w US przed oskarzycielem podatkowycm i
    delikatnoscia kobieta z US znacznie przewyzszała te z bzwbk-
    cały czas insytnuacje , pretensje itp. szok dla mnie , zebym musial sie
    tlumaczyc po co iwteiram rachunek, w lukas banku kobieta
    mi wlazi w dupe bym otworzyl konto oszczednosciowe a w bzwbk mnie wrecz
    opluwa za to ze smialem to zrobic.

    Po co to pisze na grupie, z tego co obserwuje pisza tu ludzie z BZWBK, nie
    chce bezposrednio tej babce zaszkodzic po przez imienna skarge
    oczekuje wiec ze ktos z BZWBK skontaktuje sie z oddziałem w Sopocie i
    delikatnie WSZYSTKIM wytłumaczy ze jakoiekolwiek insynuacje w stosunku do
    klientow sa niedopuszzcalna bezczelnoscia i jezeli nawet maja jakies
    watpliwosci to niech sobie sprawdza hostorie rachunkow po za obecnoscia
    klientow
    i jezeli ich urojenia sie potwierdza zawiadomia sluzby a nie robia wprost z
    klienta przestepce. Mam niesmak od wczoraj i od wczoraj mysle czy babce nie
    odpirdoli i nie zrobi jakiegos donosu-pomowienia do us. Nie wiem czy mam
    nagrywac kolejne wizyty, ale nie chcialbym i nie zycze sobie bym
    odwiedzajac w przyszlosci bzwbk w sopocie byl postrzegany jako zlodziej i
    potenjcalny przestepca. Otworzylem rachunkek prestiz bede tam przyjmowac
    wplaty miedzy innymi z allegro, czyli moge byc wplat 40-100 w malych kwotach
    i kilka w wiekszych i tylko czekac az znow ktorejs cos odwali bo jej
    intelekt nie bedzie w stanie przewidziec ze ktos moze miec potrzebe otwarcia
    kilku rachunkow lub ze ktos otrzymuje nie jedna pensje a kase z z roznych
    legalnych zrodel.

    SZOK I NIESMAK.

    Dodatkowo powiem ze zamkniecie kazdego rachunku trwa 10 minut i babka
    wypisuje blankiet recznie, wiec jak ktos ma wyklikanych 30 rachunkow
    oszczednosiowych to jego wizyta w przypadku zamkniecia potrwa 300 minut
    conajmniej o ile nie zostanie wyniesiony przez ludzi w kominiarkach :-)

    to tyle .

    Czy zachowanie pracownika banku bylo normalne?

  • 2. Data: 2010-01-21 15:14:43
    Temat: Re: BZWBK traktuje ludzi jak przestepców
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "wspolna-flaszka.pl" news:hj9pkg$gve$1@inews.gazeta.pl

    > Czy zachowanie pracownika banku bylo normalne?

    A czy twoje hobby jest normalne? ;)
    Może warto przerzucić się na znaczki, numizmaty itp - napewno będzie mniej
    kłopotliwe.

    PS.
    Ja kolekcjonuję pieniądze i pewne elementy z szeroko rozumianej
    birofilistyki :) Tobie też polecam - przynajmniej to pierwsze :)

  • 3. Data: 2010-01-21 15:19:12
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Valdi" <V...@v...pl> napisał w wiadomości
    > "wspolna-flaszka.pl" news:hj9pkg$gve$1@inews.gazeta.pl

    > A czy twoje hobby jest normalne? ;)
    > Może warto przerzucić się na znaczki, numizmaty itp - napewno będzie mniej
    > kłopotliwe.

    to ze zbieralnie kart moze nie byc dla wszystkich normalne OK - sam sie z
    tego smieje bo zaczelo sie niewinnie od alle karty, ale czy potraktowanie w
    taki sposob klienta w banku
    jest na miejscu zwlaszcza sugerowanie wprost ze moze byc przestepca ? :)
    konto24.pl przypadkiem otworzylem jak wyskoczyla reklama ale karty na
    allegro
    konto<30 bo chcialem pierwsza maestro :)
    a wydajesz i zarabiasz juz nie dla karty, ja mysle ze jak ktos ma z tym
    problem (bzwbk) to powinien uniemozliwic zalozenie drugiego konta
    a nie klientow ponizac.

    > PS.
    > Ja kolekcjonuję pieniądze i pewne elementy z szeroko rozumianej
    > birofilistyki :) Tobie też polecam - przynajmniej to pierwsze :)

    :-)

  • 4. Data: 2010-01-21 15:20:33
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    myslalem ze juz nic nie przebije typa z toyota bank ktory do mnie dzwonil i
    sie pytal czemu nie ktzystam z ich debetowki
    ona taka ladna wypukla :)

  • 5. Data: 2010-01-21 15:27:16
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On 21 Sty, 15:50, "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>
    wrote:

> [...]
    > oszczednosiowych to jego wizyta w przypadku zamkniecia potrwa 300 minut
    > conajmniej o ile nie zostanie wyniesiony przez ludzi w kominiarkach :-)

    To już chyba lepiej polecony nadać...

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 6. Data: 2010-01-21 15:29:19
    Od: paranoix <p...@o...pl>

    W dniu 2010-01-21 16:14, Valdi pisze:
> [...]
    > Ja kolekcjonuję pieniądze i pewne elementy z szeroko rozumianej
    > birofilistyki :) Tobie też polecam - przynajmniej to pierwsze :)

    Ocenę normalności bądź też jej braku w przypadku hobby pozostawmy
    zainteresowanemu, ewentualnie jego lekarzowi ;)

    Ja zbieram stare telefony komórkowe :)

    Zgadzam się z wspólną flaszką, że pracownicy banku NIC do tego ile i
    jakich mam kont, a swoje głupie komentarze powinna zachować dla siebie.
    Jest to wyłączna sprawa klienta, jak korzysta z usług dla ludności, i o
    ile nie łamie regulaminu, nie ma obowiązku się z tego tłumaczyć. Ja bym
    poszedł nawet o krok dalej - poinformował, zgodnie z prawdą, że celem
    założenia tylu kont jest wzbogacenie kolekcji plastików obserwując przy
    tym płynne przejścia tonalne z barwy białej do czerwonej ;) Jeśli bank
    nie chce, by klienci zakładali tyle kont, może to ograniczyć. Skoro nie
    ogranicza, można zakładać :)

  • 7. Data: 2010-01-21 15:32:44
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <p...@g...com> napisał w
    wiadomości
    c.googlegroups.com...
    wrote:

> [...]
    > oszczednosiowych to jego wizyta w przypadku zamkniecia potrwa 300 minut
    > conajmniej o ile nie zostanie wyniesiony przez ludzi w kominiarkach :-)

    tak tez zrobie z 7 rachunkami oszczednosciowymi po 3 kontach osobistych
    mialem dosc :)

  • 8. Data: 2010-01-21 16:11:54
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    teraz na grupę piszą ludziska z BZWBK, mam nadzieje, ze jakoś się do
    tego co napisałeś ustosunkują... ;-)

    a swoją drogą napisałbym do r...@b...pl i zapytal czy
    wysuwane przez pracownice insynuacje są normalną procedurą?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 9. Data: 2010-01-21 16:46:53
    Od: Jacenty <j...@w...pl>

    Flaszka, koniecznie napisz do rzecznika klienta tego banku adres:
    r...@b...pl , po to on jest. Insynuacji i łamania
    procedur bankowych nie należy tolerować. Pani pseudo bankier ma
    szczęście, że nie trafiła na mnie, bo dyrektor oddziału usłyszałby
    kilka ostrych słów na ten temat.
    Swoją drogą myślałem że pod względem opryskliwości i nieuprzejmości
    nic nie przebije pracowników oddziału 1 BZWBK w Gdańsku, a tu proszę -
    Sopot też nie lepszy.

  • 10. Data: 2010-01-21 17:34:10
    Od: Ranger <n...@f...pl>

    Jacenty pisze:
    > Swoją drogą myślałem że pod względem opryskliwości i nieuprzejmości
    > nic nie przebije pracowników oddziału 1 BZWBK w Gdańsku, a tu proszę -
    > Sopot też nie lepszy.

    bo ta babeczka była z Gdańska, tylko ją karnie odesłali za insynuacje do
    placówki w Sopocie :)