  • 1. Data: 2013-06-05 08:45:04
    Temat: BZWBK partner - czy wszytsko tam załatwię?
    Od: m...@g...com

    Witam idąc droga z pracy do domu mijam placówkę BZWBK Partner

    Poniewaz nie wien\m na jakiej zasadzie działają takie placówki chciałem zapytać czy
    załatwię u nich następujące rzeczy:

    - likwidacja/zamknięcie rachunku
    - likwidacja/ zamknięcie karty kredytowej

    czy raczej nie ma co tam wstepować tylko iść do "normalnego" oddziału

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2013-06-10 12:55:22
    Temat: Re: BZWBK partner - czy wszytsko tam załatwię?
    Od: pawlin <p...@f...com>

    W dniu 2013-06-05 08:45, m...@g...com pisze:
    > Witam idąc droga z pracy do domu mijam placówkę BZWBK Partner

    wstap i zapytaj w morde za to nie daja :)

  • 3. Data: 2013-06-10 14:10:06
    Od: m...@g...com

    nosz k....a tłuku jeden

    jakbym mógł wejść to bym nie pisał i nie prosił o radę

    widze ten punkt partner z autobusu - a więc żeby tam wejśc i zapytać musze
    specjalnie:

    1) skasowac bilet i wysiąść specjalnie - koszt 3 zł
    2) potem znowu żeby pojechać do pracy czy do domu kolejne 3 zł

    Chce więc uniknąć sytuacji ponoszenia przeze mnie kosztów i żeby mi jakaś paniusia
    powiedziała że my się tu takimi sprawami nie zajmujemy i trzeba iśc do "normalnego
    oddziału.

  • 4. Data: 2013-06-10 14:17:14
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Użytkownik wrote:
    > nosz k....a tłuku jeden
    >
    > jakbym mógł wejść to bym nie pisał i nie prosił o radę
    >
    > widze ten punkt partner z autobusu - a więc żeby tam wejśc i zapytać
    > musze specjalnie:

    To się zdecyduj czy idziesz z pracy czy jedziesz.
    Możesz zadzwonić taniej niż za 3 zł chyba.

  • 5. Data: 2013-06-10 14:54:02
    Od: pawlin <p...@f...com>

    W dniu 2013-06-10 14:17, cef pisze:

    > To się zdecyduj czy idziesz z pracy czy jedziesz.

    :)

  • 6. Data: 2013-06-10 16:05:38
    Od: Klebespachtel <f...@o...pl>

    p...@b...pl

  • 7. Data: 2013-06-11 06:52:22
    Od: m...@g...com

    Nosz k..a no i wysiadłem i moje przeczucie mnie nie zawiodło

    wchodze doplacówki BZWBK Partner:

    - Dzień dobry chciałem zlikwidować kartę kredytową i rachunek

    - niestety my mozemy tylko zamykać rachunki i karty wydane/założone u Partnera, a pan
    gdzie zakładał

    -rachunek i kartka kredytowa były zakładane w oddziale i przez onternet

    -to bardzo mi przykro trzeba przejść do oddziału

    - a gdzie jest najbliższy?

    -tu i tu ... oczywiście na drugim krańcu miasta

    - dziękuję juz więcej nigdy nie pójdę niczego załatwiaću Partnera BZWBK

  • 8. Data: 2013-06-11 07:08:00
    Od: zgred <z...@e...com>

    W dniu 2013-06-11 06:52, m...@g...com pisze:

    > -to bardzo mi przykro trzeba przejść do oddziału

    Przyznaję Ci medal za "razwiedku bajom". :) Dzięki.
    Czyli tak, jak podejrzewałem. "Partnery" są tylko po to, żeby komuś
    mignąć w oczy znaną z tv reklamą i wcisnąć mu oklejony najwyższą marżą
    produkt (kredyt "providencki" na przykład). A załatwić coś? A goń się
    leszczu! Przecież bardzo podobnie jest ze "wszystkim". Żeby zawrzeć
    umowę (na kablówkę, telefon, czy-co), to "partnerzy" przyjdą Ci klamkę
    całować.
    A rozwiązać - wymyślą tysiąc niespełnionych warunków, jak choćby TEPSA
    na tf stacjonarny (wiem, bo od grudnia likwiduję tf stac. u mamy; na
    razie jest taki postęp, że telefon już od 1.06 nie działa :) )

    Na marginesie: jakość i rzeczowość obsługi w oddziale BZWBK oceniam wysoko.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Zgred.

  • 9. Data: 2013-06-11 12:39:16
    Od: Z...@b...pl

    Placówki partnerskie faktycznie nie mogą zamknąć rachunków lub kart, które zostały
    otwarte w oddziale banku.
    Poniżej zamieszczamy link do wyszukiwarki placówek. Prosimy udać się do najbliższego
    "zielonego' oddziału banku. Nasi doradcy pomogą w zamknięciu konta wraz kartą:
    http://www.bzwbk.pl/przydatne-informacje/wyszukiwark
    a-placowek-i-bankomatow/wyszukiwarka-placowek-i-bank
    omatow.html

    Pozdrawiamy,
    Zespół Banku Zachodniego WBK

  • 10. Data: 2013-06-11 13:26:39
    Od: m...@g...com

    ale pytam się co to normalnego klienta obchodzi i po co robicie te placówki
    partnerskie skoro podstawowych spraw nie można załatwić

    wchodzę a tam wszystko tak jak w normalnym oddziale te same reklamy chuck norris się
    śmieje i lipa - żadnych spraw nieda się załatwić

    to może zapytam inaczej - jakie sprawy da się załatwic u partnera?