  • 1. Data: 2008-09-02 08:30:15
    Temat: BZWBK
    Od: mierzvoj <m...@f...gazeta.pl>

    witam obciazyli mnie 5 PLN za splate KK z KO. Byla to moja 1 sza operacja w
    miesiacu. Oni tak kasuja za splate KK z KO? czy to jakas pomylka i mam
    zlozyc reklamacje? pozdro

  • 2. Data: 2008-09-02 08:43:27
    Temat: Re: BZWBK
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 2 Wrz, 10:30, mierzvoj <m...@f...gazeta.pl> wrote:
    > witam obciazyli mnie 5 PLN za splate KK z KO. Byla to moja 1 sza operacja w
    > miesiacu. Oni tak kasuja za splate KK z KO? czy to jakas pomylka i mam
    > zlozyc reklamacje? pozdro

    Reklamuj.
    No i sprawdz historie transakcji tego KO - moze zapomniales o jakiejs
    transakcji.

    Kilka razy tak splacalem i zadnych oplat.

  • 3. Data: 2008-09-02 16:32:27
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    mierzvoj wrote:
    > witam obciazyli mnie 5 PLN za splate KK z KO. Byla to moja 1 sza
    > operacja w miesiacu. Oni tak kasuja za splate KK z KO?

    Mnie też się tak zdarzyło. Nikt w oddziale nie potrafi powiedzieć dlaczego.

    > czy to jakas pomylka i mam zlozyc reklamacje?

    Reklamuj, pieniądze oddzadzą. Jak już to zrobią to proponuję zamknąć to KO i
    otworzyć nowe.
    Sprawa może się powtórzyć. To moje KO już tak potem czasem miało.

  • 4. Data: 2008-09-02 18:52:59
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > i otworzyć nowe.
    > Sprawa może się powtórzyć. To moje KO już tak potem czasem miało.

    napisz do ichniejszego rzecznika klienta - wyjasni sprawe i jeszcze
    przeprosi ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2008-09-06 18:30:56
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console20>

    "mierzvoj" X...@1...42.231.152

    > witam obciazyli mnie 5 PLN za splate KK z KO. Byla to moja 1 sza operacja w
    > miesiacu. Oni tak kasuja za splate KK z KO? czy to jakas pomylka i mam
    > zlozyc reklamacje? pozdro

    Widocznie i tam pani (pracowniczka klepiąca
    przelewy) poszła na rozpoczęcie roku szkolnego... ;)

    -=-

    Ja przelewam z takich rachunków od jakiegoś czasu i dotąd nie miałem kłopotów. :)
    (chyba że taki, iż mi jedno zlecenie gdzieś wsiąknęło -- trudno mi zgadnąć, czy
    ja nawaliłem, czy bank; na czas sprawdziłem i polałem raz jeszcze)