  • 1. Data: 2013-07-27 22:43:41
    Temat: BZWB - Zrób pierwszy
    Od: "Przemek" <p...@w...pl>

    Czy ktoś kto brał udzial w promocji BZWBK "Zrób pierwszy" (chodzilo o
    zrobienie wymienionych w regulminie czynności - przelew BZWB24, przelew
    ekspresowy, przelew przez telefon itp.) otrzymał więcej niz jeden talon 10
    zl do EMPK-u? Zgodnie z regulminem za KAŻDĄ czynność powienien przyslugiwac
    jeden talon, tymczasem ja choć powienem dostać 4 otrzymałem tylko jeden. Tak
    samo moja żona (ma oddzielne konto w BZ WBK). Talony powinny byc przyslane
    do końca lipca wiec niby mają jeszcze kika dni. A jak to jest u Was?

  • 2. Data: 2013-07-28 13:14:05
    Temat: Re: BZWB - Zrób pierwszy
    Od: pws <p...@g...com>

    W dniu sobota, 27 lipca 2013 22:43:41 UTC+2 użytkownik Przemek napisał:
> [...]
    > samo moja żona (ma oddzielne konto w BZ WBK). Talony powinny byc przyslane
    > do końca lipca wiec niby mają jeszcze kika dni. A jak to jest u Was?

    U mnie podobnie - powinienem dostać 2 vouchery, a na razie dostałem tylko jeden.
    Czekam jeszcze do 31 lipca, a potem będzie reklamacja do Rzecznika Klienta. Boję się
    tylko, że wykręcą się wcześniej wyczerpaną pulą nagród...

  • 3. Data: 2013-07-29 07:33:16
    Od: jg <j...@f...pl>

    Dnia Sun, 28 Jul 2013 04:14:05 -0700 (PDT), pws napisał(a):

    > Boję się tylko, że wykręcą się wcześniej wyczerpaną pulą nagród...

    taki przypadek powinien wystapic tylko jednorazowo (dla jednej z osob). a
    juz jest Was dwoch, wiec cos nie tak.

    --
    jg

  • 4. Data: 2013-07-29 08:02:36
    Od: ls <l...@w...pl>

> [...]
    > samo moja żona (ma oddzielne konto w BZ WBK). Talony powinny byc przyslane
    > do końca lipca wiec niby mają jeszcze kika dni. A jak to jest u Was?

    Z zona powinnismy dostac po 2, tymczasem tylko ja dostalem 1 :(

    --
    pozdr.
    ls

  • 5. Data: 2013-07-29 13:59:43
    Od: pws <p...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 29 lipca 2013 07:33:16 UTC+2 użytkownik jg napisał:

    > taki przypadek powinien wystapic tylko jednorazowo (dla jednej z osob). a
    > juz jest Was dwoch, wiec cos nie tak.
    Jest nas nawet więcej (komenty na LS). Możliwe, że nikt nie dostał więcej niż 1
    kuponu.

    Ale dlaczego tak twierdzisz? Przecież łatwo wziąć to na logikę: załóżmy, że ktoś
    spełnił jedną z nagradzanych czynności na drugi dzień po ogłoszeniu konkursu - pula
    jeszcze była duża i za to już otrzymał 1 kupon, a potem, powiedzmy po np. 10 dniach,
    zrobił jeszcze kolejną nagradzaną czynność - i w tym czasie np. pula nagród była już
    wyczerpana - dlatego kuponu nie wysłali... 16400 voucherów to wcale nie tak dużo, a
    liczyły się nawet zwykłe przelewy mobilne oraz Przelewy24.

    Zresztą podobnie było z "50za500" - ci którzy nawet w dniu wyczerpania puli w
    większości nie dostali ani 100, ani nawet 50 zł, chociaż wydali 1000
    nie mówiąc o osobach z następnych dni (wszystko oczywiście w regualminowycm okresie
    trwania promocji).

  • 6. Data: 2013-07-30 20:41:19
    Od: boa <a...@u...poczta.fm>

    > Z zona powinnismy dostac po 2, tymczasem tylko ja dostalem 1 :(

    u mnie podobnie (z różnica że miały być po 3)

  • 7. Data: 2013-07-31 20:25:16
    Od: "Przemek" <p...@w...pl>

    Użytkownik "boa" <a...@u...poczta.fm> napisał w wiadomości

    > u mnie podobnie (z różnica że miały być po 3)

    Jak ktoś dzisiaj dostał nowy kod to radzę porównać numer z tym otrzymanym
    poprzednio. Rozsyłaja dokladnie te same kody. BZ WBK przechodzi sam siebie.

  • 8. Data: 2013-07-31 20:43:23
    Od: pws <p...@g...com>

    W dniu środa, 31 lipca 2013 20:25:16 UTC+2 użytkownik Przemek napisał:
    > Jak ktoś dzisiaj dostał nowy kod to radzę porównać numer z tym otrzymanym
    > poprzednio. Rozsyłaja dokladnie te same kody. BZ WBK przechodzi sam siebie.

    Dokładnie tak, u mnie identycznie. Burdel jak zwykle...

  • 9. Data: 2013-08-01 20:52:41
    Od: "Przemek" <p...@w...pl>

    Użytkownik "pws" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
> [...]
    > siebie.

    Dokładnie tak, u mnie identycznie. Burdel jak zwykle...

    Vouccherów nie ma. Reklamacja złożona.