  • 11. Data: 2002-06-03 15:52:16
    Temat: Re: BZ i wydruki z bankomatu!!
    Od: Piotr Solarz <s...@i...pan.wroc.pl>

    Wiadomość napisana przez: AMRA:

    > Masz w dawnym BZ bankomat?? w bylym WBK dziala wszystko OK i zawsze mam
    > podglad na bierzaco.
    > Niestety kasy nie wymusisz od nich w zaden sposob.

    W BZ działa fatalnie po fuzji, wcześniej było OK. Raz zdażyło mi się, że
    dodało mi ponad 1200 zł. Wypłacam mam na to wyciąg i co mi zrobią :)
    Może to jest metoda?
    Piotrek

  • 12. Data: 2002-06-03 15:53:58
    Od: Piotr Solarz <s...@i...pan.wroc.pl>

    Wiadomość napisana przez: "Jarosław Popiel":

    > Przeczytaj watek {BZWBK} Wstrzymanie wydawania kart EC/MC 2002-06-03 z
    > 00:05

    Może news ID? Nim się dogrzebię w takim gąszczu długo zajmie.
    Piotrek

  • 13. Data: 2002-06-03 16:00:51
    Od: Piotr Solarz <s...@i...pan.wroc.pl>

    Wiadomość napisana przez: "Jarosław Popiel":

    Dzięki,
    Idę się kłucić na dodatek dam im ten post ze 100K na plus. Już wiem
    dlaczego wprowadzili limity dzienne :)

    Piotrek

  • 14. Data: 2002-06-03 17:29:13
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > przed fuzja w BZ nie bylo limitow na VE - mozna bylo ciagnac do dostepnego
    > salda.

    Ale bez on-line'u niewiele to daje :(( Ja pisalem o wbk.
    pzd

  • 15. Data: 2002-06-04 08:03:23
    Od: Piotr Solarz <s...@i...pan.wroc.pl>

    Wiadomość napisana przez: "Jarosław Popiel":

    > wiele u nich nie wskorasz ;-) reklamacje tez olewaja ;/ przynajmnij kartowe
    > reklamacje...

    A jednak, dziś mam dostać wyjaśnienie na piśmie. Ponoć prąd im zanika w
    kabelkach i stąd te przekłamannia. Potem poświęcę 50 zł i arbiter. Będę
    się domagał zadość uczynienia, bo takie działania są sprzeczne z prawem
    bankowym. Zobaczymy. I tak zamrozili mi wczoraj 65 zł. W bankomacie nie
    było w banku było. Ciekawe jaki stan konta mam dziś. I jeszcze jedo,
    Panienka z okienka na swój sposób obraziła mnnie twierdząc, że przecież
    jestesmy w Polsce... Czyli mają nas za śmieci. Ciekawe jakiej
    narodowości jest ona... ??

    Piotrek

  • 16. Data: 2002-06-04 10:05:14
    Od: "lukasz191" <l...@p...onet.pl>

    Tak trzymaj, ja u nich reklamowalem i dostalem odpowiedź ze przyzaja sie do
    bledu (blad komputera)
    i proponuja rekompensate. Coprawda smieszną w stosunku do tej co ja zadalem
    ale mozna dochodzic swoich praw. Teraz czekam na drugie pismo od BZWBK z
    odpowiedzia na moja propozycje.
    Pozdrawiam Łukasz

    P.S. Sprawa dotyczyła nie moznosci wyplaty pieniedzy z bankomatu.

  • 17. Data: 2002-06-04 12:56:05
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "lukasz191" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Tak trzymaj, ja u nich reklamowalem i dostalem odpowiedź ze przyzaja sie
    do
    > bledu (blad komputera)
    > i proponuja rekompensate.

    U mnie od po wymianie 2 pism do listopada byla cisza - wyjasniaja. W lutym
    kolejne pismo i odpowiedz ze wciaz staraja sie wyjasnic zaistniala sytuacje,
    ale to nie ich wina tylko CK Pekao S.A. Jest czerwiec - wynikow wyjasnienia
    brak ;-/

    --
    JaKi