  • 1. Data: 2002-06-03 13:42:22
    Temat: przez kogo sprzedawac na raty (Kraków)
    Od: "nandu" <n...@n...krakow.pl>

    Witam,

    w firmie chciałbym sprzedawać w systemie ratalnym sprzęt telekomunikacyjny,
    jaki bank/system polecacie ? Jak długo schodzą pieniądze, czy nie ma
    kłopotów z obsługą ?

    Radek

  • 2. Data: 2002-06-03 15:47:56
    Temat: Re: przez kogo sprzedawac na raty (Kraków)
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > w firmie chciałbym sprzedawać w systemie ratalnym sprzęt telekomunikacyjny,
    > jaki bank/system polecacie ? Jak długo schodzą pieniądze, czy nie ma
    > kłopotów z obsługą ?

    to zalezy od konkrnego oddzialu/punktu jaki Cie bedzie obslugiwal.
    najlepiej popytac w sasiednich sklepach. zreszta jak znam zycie, to jesli
    masz jakis szyld to niedlugo zaczna sie o Ciebie bic handlowcy roznych
    Lukasow / GE / Zagli itp.

    pozdrawiam

    romekk

  • 3. Data: 2002-06-03 17:02:18
    Od: "Luzak" <nie_dam@bo_by_mnie.spamowali.pl>

> [...]
    > najlepiej popytac w sasiednich sklepach. zreszta jak znam zycie, to jesli
    > masz jakis szyld to niedlugo zaczna sie o Ciebie bic handlowcy roznych

    nie bardzo, przynajmniej na rynku krakowskim to raczej ty będziesz musiał
    wykonać parę telefonów i zaprosić ich przedstawicieli na spotkanie

    ogólnie to mieszane uczucia, to jednak sprzedawanie ludziom "niewolnictwa
    XXI w", zawsze miałem wyrzuty widząc jak biedny człowiek podpisuje umowę
    rzuciwszy ledwie na nią okiem. A warunki umowy takie, że włos stawał dęba

  • 4. Data: 2002-06-03 17:51:33
    Od: "nandu" <n...@n...krakow.pl>

> [...]
    > najlepiej popytac w sasiednich sklepach. zreszta jak znam zycie, to jesli
    > masz jakis szyld to niedlugo zaczna sie o Ciebie bic handlowcy roznych

    heh :) jak zadzwoniłem do GE to panienka powiedziała: niech Pan wyśle faxem
    zgłoszenie to wyślemy handlowca, powiedziałem że nie mam faxa i
    zasugerowałem żeby sobie zapisała/podała numer/e-mail to powiedziała że "tak
    się nie da" :))) na co odpowiedziałem że "tak się nie da" i podziękowałem
    :)))

    Radek