  • 1. Data: 2002-06-03 12:55:46
    Temat: [ING] Karta przedpłacana Maestro
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Czy może zostać wydana z wtłoczonym imieniem i nazwiskiem? Czy jest w sieci
    dostępny wniosek o jej wydanie (do druku albo od razu do wysłania)? I może
    cennik? ;-)

  • 2. Data: 2002-06-03 17:20:12
    Temat: Re: [ING] Karta przedpłacana Maestro
    Od: Rosol Domowy <r...@p...onet.pl>

    W artykule <adfp2i$3q4$1@news.tpi.pl> corner napisał(a):

    > Czy może zostać wydana z wtłoczonym imieniem i nazwiskiem? Czy jest w sieci
    > dostępny wniosek o jej wydanie (do druku albo od razu do wysłania)? I może
    > cennik? ;-)

    IMHO nie idziesz do oddziału i kupujesz kartę, karty gotowe czekają
    i założeniem tej karty był brak nazwiska posiadacza.

    KM

  • 3. Data: 2002-06-03 18:11:39
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik Rosol Domowy <r...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:s...@w...plum.pl.
    ..
    > IMHO nie idziesz do oddziału i kupujesz kartę, karty gotowe czekają
    > i założeniem tej karty był brak nazwiska posiadacza.

    Dzięki. Cenę już znalazłem. Przepraszam za kłopot, bo było to pewnie z 10
    razy ;-).