  • 1. Data: 2002-06-03 13:37:53
    Temat: [BZ WBK] obsługa kart
    Od: <w...@p...onet.pl>

    Witam
    Mam pytanie odnosnie obslugi kart w BZ WBK. Przy realizowaniu transakcji karta
    mam zakladaną blokade na rachunek w wysokosci kwoty operacji. Po kilku dniach
    dana operacja znajduje sie juz w historii (czyli zostala zaksiegowana) saldo sie
    zmienia o kwote zablokowanych srodkow i tu sa jaja jezeli podgladam sobie wolne
    srodki w usludze internetowej to mam pomniejszone o juz zaksiegowana kwote
    (zalozona druga blokada). Czy ktos juz sie spotkal z taki czyms????

  • 2. Data: 2002-06-03 13:43:06
    Temat: Re: [BZ WBK] obsługa kart
    Od: "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl>

    <w...@p...onet.pl> wrote in

    > Witam
    [wbk 2 * blokada]
    Ja tak mialem, gdy era mi sciagala r-ki. Na szczescie ostatni jest zrobiony
    po ludzku

    KJ