  • 11. Data: 2008-07-02 10:28:03
    Temat: Re: BZ WBK 3D Secure - chamska próba "zachęty" do skorzystania z usługi.
    Od: "Curious" <c...@m...pl>

    > Przed odpaleniem 3D tak miałem, później przez chwilę korzystałem z 3D i
    > po ponowym wyłączeniu przy płatności allegro przez Polcard znowu to samo
    > czyli za 3 razem przechodzi. Karty już prawie nie używam i tylko czekam
    > na wenę aby się jej w końcu pozbyć.

    Przy placeniu eCardem nie ma tych problemow - nie obsluguja zdaje sie tego
    3D Secure.

    Generalnie lubie te karte. Jest ladna, dostalem 250 PLN od BZ WBK (zgodnie z
    warunkami promocji), 1000 punktow PayBack. Z kazdej platnosci punktow
    przybywa, szczegolnie przy platnosciach Allegro.
    Nie jest zle, tylko te proby zmuszania do 3D Secure sa irytujace.

  • 12. Data: 2008-07-09 22:51:55
    Od: Mentos <s...@p...nom.pl>

    > A miales te usluge kiedys wlaczona i nastepnie zrezygnowales?
    > Czy nigdy nie uruchamiales?

    Miałem to samo, tylko po 2 próbie zrezygnowałem i zapłaciłem MC Citi
    Karta Allegro dziewicza, nigdy nie miała aktywnej usługi 3D Secure

    --
    Pozdrawiam:
    MENTOS