  • 1. Data: 2008-07-01 09:07:58
    Temat: KK Rajfi - saldo przeniesione - w kulki leca?
    Od: Wwieslaw <u...@o...pl>

    Czolem,

    Dostalem wyciag z KK i sie zagotowalem.
    Saldo przeniesione - 2800pln. Wyciag zeznaje:

    poprzednie saldo zadluzenia: 3566,90
    kwota wplat: 811,49

    odsetki od salda zadluzenia: 51,xx (xx spowodowane dziurkaczem :)

    Wyglada na to, ze odsetki licza od calego salda, nie uwzgledniajac
    zwolnienia z odsetek salda przeniesionego.

    Rozmawiam z baba z Rajfiego, ta mi klaruje, ze gdybym nie uzywal tej
    karty, tylko splacal zadluzenie przeniesione to byloby zero, a tak dupa.
    Mimo, ze co miesiac splacam wszystko, co wydalem ponad saldo przeniesione.

    Prawda to?

    Dodam, ze na pierwszym wyciagu byl podobny kwiatek i wtedy mi odsetki
    skorygowali, widac co baba to inaczej szkolona.

    Nie chce mi sie wierzyc, ze Rajfi namawia do wziecia u nich karty w celu
    nieuzywania tylko splacania salda przeniesionego z innej karty.

    pozdrawiam
    Wieslaw

  • 2. Data: 2008-07-01 12:54:33
    Temat: Re: KK Rajfi - saldo przeniesione - w kulki leca?
    Od: "_Mark_" <s...@o...pl>

    Wwieslaw wrote:
> [...]
    >
    > Nie chce mi sie wierzyc, ze Rajfi namawia do wziecia u nich karty w
    > celu nieuzywania tylko splacania salda przeniesionego z innej karty.

    Ja po kilku miesiacach szarpaniny, identycznej jak twoja, doszedlem do
    wniosku, ze nie rozumieja swojej promocji. Na rozpatrzenie reklamacji
    musialem czekac ponad miesiac.
    Po trzech uznanych reklamacjach, zrezygnowalem, splacilem calosc i
    zlikwidowalem karte.

    pzdr

  • 3. Data: 2008-07-01 18:50:32
    Od: Wwieslaw <u...@o...pl>

    _Mark_ wrote:
> [...]
    > musialem czekac ponad miesiac.
    > Po trzech uznanych reklamacjach, zrezygnowalem, splacilem calosc i

    Dzieki, zawsze to razniej wiedzac ze nie jest sie osamotnionym. Bo juz
    nie wiedzialem czy ja jestem glupi czy w Rajfim nie do konca "system"
    dziala :) Bede interweniowal poleconym ZPO, ale tak czy tak przed
    konczem okresu "bezodsetkowego" poszukam nowej KK. Gdzie mozna przeniesc
    Rajfiego? Millenium? Multi? Zalezy mi na przeniesieniu zadluzenia +
    ratio/okres bezodsetkowy, zwiekszenie limitu niekoniecznie.

    Pozdrawiam
    Wieslaw