  • 1. Data: 2002-01-15 23:08:22
    Temat: BSK - zmiana oprocentowania
    Od: "Łukasz Dąbrowski" <w...@k...pl>

    Właśnie dostałem mailika od BSK, że obniża stopy na ROR-ach. Konto z Lwem
    spada z 4% do poniżej 3%.

    --

    -------------
    Łukasz Dąbrowski vel Woo-cash

  • 2. Data: 2002-01-16 07:25:02
    Temat: Re: BSK - zmiana oprocentowania
    Od: "Piotr" <p...@p...com>

    Użytkownik "Łukasz Dąbrowski" <w...@k...pl> napisał w wiadomości
    > Właśnie dostałem mailika od BSK, że obniża stopy na ROR-ach. Konto z Lwem
    > spada z 4% do poniżej 3%.

    chyba do 3,2 % przynajmniej dla Konta
    a Pakiet ma mniej bo trzeba w jakis sposob wymusic na klientach przejscie na
    Konto

  • 3. Data: 2002-01-16 07:46:24
    Od: g...@h...at (Grzegorz Mejlun)

    "?ukasz D?browski" <w...@k...pl> wrote in message
    > Właśnie dostałem mailika od BSK, że obniża stopy na ROR-ach. Konto z Lwem
    > spada z 4% do poniżej 3%.

    Zajebisci za chopaki. Teraz dzwonilem na infolinie i sie dowiedzialem:
    - Nowe pakiety - 3.20%
    - stare pakiety - 2.00%

    Czyz oni nie sa wspaniali? Do tego nalezalo by doliczyc 3-12 PLN
    miesiecznie za prowadzenie konta (zaleznie od pakietu) i policzyc ile
    trzeba zarabiac, zeby na uslugach bankowych nie tracic.... :))
    BSK smierdzi (i choc mam w nim konto, to bede stamtad spadal na stale,
    jak tylko mbank zacznie udzielac debety).
    GM

  • 4. Data: 2002-01-16 09:35:19
    Od: "Krzysiek" <K...@w...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Mejlun" <g...@h...at> napisał w
    wiadomości news:fcab59fb.0201152346.5a91fcb6@posting.google.com
> [...]
    > BSK smierdzi (i choc mam w nim konto, to bede stamtad spadal na stale,
    > jak tylko mbank zacznie udzielac debety).

    Czasami jednak sie oplaca- płacę 6zl/mies. -darmowe przelewy + potwierdzenia
    przelewow za co w mBanku trzeba placic, a do tego trzeba miec saldo ok.0zl,
    reszte w mBanku i ich oprocentowanie 2% nie ma dla mnie znaczenia ( a tak
    faktycznie to 1,6% bo naliczenie odsetek w tym starym wariancie konta
    dopiero 31 maraca czyli wystepuje juz belkowe)