  • 1. Data: 2002-01-15 21:50:56
    Temat: Profesor Delfin
    Od: "Leon" <f...@p...onet.pl>

    Zamawialem sobie karte do emaxa, i zapytalem mlinki,
    czy moge miec na karcie inne nazwisko niz moje.
    Niestety, musi byc wlasciciela, ale mozna podac tytul naukowy,
    i podobno nikt tego nie sprawdza.
    Wiec nie namyslajac sie dlugo, zazyczylem sobie profesora
    (a co mi tam!), i wtedy zaczely sie schody...
    Mlinka skonsultowala sie z kims i powiedziala ze profesora nie
    bedzie, ze sprawdza i w ogole starala sie mnie zniechecic.
    Moglem zazyczyc sobie jakiegos nizszego tytuly, pewnie byliby
    bardziej tolerancyjni.

    Udokumentowac moge jedynie magistra, ale to wygladaloby
    raczej smiesznie na karcie (pamietam rysunki Mleczki) :))

    Leon

  • 2. Data: 2002-01-16 08:22:42
    Temat: Re: Profesor Delfin
    Od: "Piotr Orzechowski" <n...@p...com>

    Użytkownik "Leon" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Udokumentowac moge jedynie magistra, ale to wygladaloby
    > raczej smiesznie na karcie (pamietam rysunki Mleczki) :))

    ciekawe, ciekawe :)

    to ja sobie zażyczę następnym razem ppor. rez. mgr inż. Piotr Orzechowski

    wszystko mogę udokumentować :))
    a jakie wrażenie zrobię jak taką kartą zapłacę :))

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 3. Data: 2002-01-16 09:14:13
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Piotr Orzechowski"

    trzeba uwazac ze skrotami.
    moj ojciec uzywal na stempelku mgr a byl filatelistą -
    - jego wloscy koledzy mysleli na poczatku ze jest ksiedzem;
    nie wiem jak sie to pisze ale skrot daje podobno taki sam ;-))
    *** blad ***

  • 4. Data: 2002-01-16 09:30:09
    Od: "Rafal Rajczuk" <r...@S...onet.pl>

    > trzeba uwazac ze skrotami.
    > moj ojciec uzywal na stempelku mgr a byl filatelistą -
    > - jego wloscy koledzy mysleli na poczatku ze jest ksiedzem;
    > nie wiem jak sie to pisze ale skrot daje podobno taki sam ;-))

    Może chodzi o monsigniore - to chyba taka nasza biskupia ekscelencja, czy
    coś w tym rodzaju.

    Rafał

  • 5. Data: 2002-01-16 12:12:09
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Rafal Rajczuk"
    > Może chodzi o monsigniore - to chyba taka nasza biskupia ekscelencja, czy
    > coś w tym rodzaju.

    wlasnie o to chodzi - skrot mgr ;-))
    *** blad ***

  • 6. Data: 2002-01-16 15:22:47