eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBRE -- porażkiBRE -- porażki
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: BRE -- porażki
    Date: Wed, 21 Jul 2010 22:45:20 +0200
    Organization: Aleuania-Pueruania
    Lines: 55
    Message-ID: <i27m95$8ij$1@inews.gazeta.pl>
    Reply-To: "Eneuel Leszek Ciszewski" <e...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: c39-026.client.duna.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1279745125 8787 83.151.39.26 (21 Jul 2010 20:45:25 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 21 Jul 2010 20:45:25 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Numer mego telefonu '665 363835'='Moj Eneuel'
    X-Priority: 3
    X-User: eneuell
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:532494
    [ ukryj nagłówki ]

    Gdy płacę w Leroy Merlin złotą kartą kredytową z MultiBanku,
    kasjerka informuje mnie, iż [ja] nie podaję PINu. Na pewno
    podaję -- widzę wyświetlające się gwiazdki. Na dodatek widzę
    je niewyraźnie z powodu fatalnie odbijającego się światła,
    dlatego podnoszę pinpad, aby dobrze zobaczyć, czy wciskam na
    pewno 4 cyfry. Kasjerka informuje mnie, że powinna zatrzymać
    kartę, ale nie zatrzymuje jej -- oddaje mi. Płacę za zakupy
    (złączki do nieszczęsnego kajak) kartą Mille. :) (akurat od
    dziś czas na Multi) Następnym sklepem jest Auchan -- tam po
    pierwszej próbie podania PINu (niemal na pewno dobrze
    wciskałem -- nie mam co do tego wątpliwości, że nie pomyliłem
    PINu) kasjerka informuje mnie o tym, że musi zatrzymać kartę.
    Wzywa kogoś i we dwie :) -- zatrzymują. Jako ,,pokwitowanie''
    musi mi wystarczyć slipek z terminala z napisem ,,zatrzymaj
    kartę'' czy jakoś podobnie. :) Karta ma ponoc być odesłana
    do banku.

    Dzwonię do Multi. Multi nic nie wie o tym, że z kartą jest jakiś
    problem i zeruje mi limity, zapewniając mnie o tym, że:

    -- od tej pory kartą nie można płacić;
    -- operacja blokowania jest odwracalna i bezpłatna;
    -- jeśli nie wypertraktuję w sklepie zwrotu karty,
    następny plastyk będzie płatny; koszt nowego
    to 50 złotych.

    -=-

    Tego samego dnia próbuję wpłacić pieniądze we wpłatomacie
    mBanku -- 5 minut w śmietnik, gdyż wpłatomat najpierw długo
    zastanawia się, później wypełnię wszelkie procedury, aby na
    koniec obwieścić, że brakuje mu łączności, po czym oddaje
    mi pieniądze -- na szczęście tyle, ile włożyłem. :)

    -=-

    Aby było śmieszniej gdzieś na stronie Multi znajduję numer telefonu,
    który kieruje mnie do mBanku -- tam rozmowa jest o tyle śmieszna,
    że przez długi czas ani ja nie zorientowałem się w tym, że trafiam
    źle, ani pracowniczka infolinii. :) Ale w mBanku nie ma jednoznacznej
    informacji -- płatne czy bezpłatne otrzymanie nowej karty. :)

    -=-

    Teraz pytania -- co uczynić, aby odzyskać kartę Multi bez płacenia? :)
    -- co ja złego zrobiłem?
    -- czy powinienem był oddać kartę, czy
    powinienem był żądać oddania mi tej karty? : )

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1