  • 1. Data: 2003-06-27 06:42:24
    Temat: [BPHPBK] idzie nowe
    Od: j...@p...onet.pl

    "BPH PBK wdroży internetowy system ComArchu

    Jarosław Ochab

    26 czerwca 2003 18:00
    Computerworld
    Krakowska spółka zawarła z bakiem umowę na dostawę i wdrożenie internetowego
    systemu obsługi klientów. Łączna wartość kontraktu wynosi 12 mln zł.

    Trzyletnia umowa obejmuje również usługi serwisowe. ComArch wdroży w BPH PBK
    system oparty na autorskim rozwiązaniu vIBank - wielokanałowej platformie do
    obsługi klientów detalicznych banków i biur maklerskich."

    No i dobrze. Może w końcu funkcjonalność się polepszy.
    BTW ktoś może wie, czy to rozwiązanie jest już stosowane/wdrażane w innych
    bankach?

    Jacek

  • 2. Data: 2003-06-27 09:27:49
    Temat: Re: [BPHPBK] idzie nowe
    Od: " jba2" <j...@N...gazeta.pl>

    j...@p...onet.pl napisał(a):

    > No i dobrze. Może w końcu funkcjonalność się polepszy.
    > BTW ktoś może wie, czy to rozwiązanie jest już stosowane/wdrażane w innych
    > bankach?

    "ComArch realizuje projekty związane z obsługą klientów i partnerów
    instytucji finansowych przez Internet od 1999 roku. Najważniejszymi
    produktami firmy w tym obszarze są vIBank - wielokanałowa platforma obsługi
    klientów detalicznych oraz Aurum - wielokanałowa platforma obsługi relacji z
    partnerami. Klientami ComArch w tym obszarze są już m.in. Dom Maklerski BZ
    WBK, Bank Handlowy, GE Capital, Dom Maklerski BOŚ, Bankowy Dom Maklerski PKO
    BP i Grupa Warta. ComArch oferuje również dla instytucji finansowych usługi
    hostingu serwisów i aplikacji internetowych oraz złożone systemy zabezpieczeń
    oraz aplikacje back office Orlando, Egeria Leasing i Subrea."

    Żródło:
    http://www.comarch.pl/pl/Press+Center/Press+Informat
    ion/bph+pbk.htm

  • 3. Data: 2003-06-27 10:00:39
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik " jba2" <

    > http://www.comarch.pl/pl/Press+Center/Press+Informat
    ion/bph+pbk.htm

    czy to oznacza że Sezam znika i coś go zastąpi?
    Jesli tak to może się trochę wstrzymam z likwidowaniem sezama i zobacze
    czym go zastąpią
    *** blad ***

  • 4. Data: 2003-06-27 10:03:24
    Od: j...@p...onet.pl

    > czy to oznacza że Sezam znika i coś go zastąpi?

    Ja przynajmniej tak to rozumiem. I czas najwyższy.

    Jacek

  • 5. Data: 2003-06-27 11:21:20
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    > czy to oznacza że Sezam znika i coś go zastąpi?
    > Jesli tak to może się trochę wstrzymam z likwidowaniem sezama i zobacze
    > czym go zastąpią
    > *** blad ***

    ale czy przetrzymasz przejscie do nowego systemu informatycznego ?

  • 6. Data: 2003-06-27 13:41:02
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "PiotR"

    > ale czy przetrzymasz przejscie do nowego systemu informatycznego ?

    to też sprawdzę przy okazji :-))
    sama migracja między systemami też jest ciekawa
    *** blad ***

  • 7. Data: 2003-07-04 09:45:18
    Od: j...@c...pl (Jacek Osiecki)

    Dnia 27 Jun 2003 08:42:24 +0200, j...@p...onet.pl napisał(a):
> [...]

    >Krakowska spółka zawarła z bakiem umowę na dostawę i wdrożenie internetowego
    >systemu obsługi klientów. Łączna wartość kontraktu wynosi 12 mln zł.

    [...]

    Czy przypadkiem Computerland nie robił systemu dla Fortisu? Jeśli tak, to...
    buuuu :(
    Teraz przynajmniej BPH bezbłędnie działa pod wszystkimi systemami... a
    fortis z tymi debilnymi pomysłami "dyskietka only" i chorymi kombinacjami
    javascriptu i javy - cud jeśli w ogóle zadziała :(

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl

  • 8. Data: 2003-07-04 11:13:40
    Od: j...@p...onet.pl

    > Czy przypadkiem Computerland nie robił systemu dla Fortisu? Jeśli tak, to...
    > buuuu :(

    W BPHPBK chodzi o krakowski Comarch.

    Jacek