  • 1. Data: 2003-06-26 20:14:55
    Temat: potwierdzenie przelewu
    Od: "MaLeK" <m...@p...onet.pl>

    witam
    mam klopot , klient mial mi przeslac potwierdzenie ze wyslal
    mi przelew .
    Po powrocie do firmy zastalem druk ktory nazywa sie bankowa
    nota memorialowa. Widze to pierwszy raz w zyciu
    Sa tam 2 rubryki Rachunek ma : gdzie jest nazwa kontrachenta
    i Rachunek winien : gdzie sa moje dane i kwota ktora
    powinien mi przeslac.
    Czy jest to rownoznaczne z tym ze pieniadze zostaly juz
    wyslane ?
    Thx za odpowiedzi
    Malek

  • 2. Data: 2003-06-26 20:24:10
    Temat: Odp: potwierdzenie przelewu
    Od: "jakub stolarczek" <p...@o...pl>

    Jak sa pieczatki banku, to jest wszystko OK. Zadzwon jeszcze do banku rano i
    potwierdz fakt wystawienia dokumentu. Ewentualnie zazadaj od klienta
    okazania oryginalu.
    Użytkownik MaLeK <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bdfk1u$23mh$...@f...acn.pl...

  • 3. Data: 2003-06-27 14:07:15
    Temat: Re: potwierdzenie przelewu
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    MaLeK wrote:
> [...]

    Chyba odwrotnie winien/ma ??

    IMHO równoznaczne ze złożeniem dyspozycji.
    Póki kasa nie dotrze do Ciebie na konto, nie podejmuj na podstawie tego
    druku żadnej istotnej decyzji - lepiej dmuchać na zimne.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl