  • 1. Data: 2002-06-25 21:28:00
    Temat: BPH-PBK kredyt hipoteczny, warto?
    Od: "Tomek K." <t...@w...pl>

    Witam grupe,
    mam pytanie, moze ktos bral taki kredyt w tym banku (w CHF)
    na zakup mieszkania i moze sie podzielic doswiadczeniami?
    Bylem w banku, rozmawialem z Pania, niby wszystko wyglada dobrze.
    Czy jest cos nieprzyjemnego o czym dowiem sie pozniej (jakies
    ukryte oplaty, trudnosci w przewalutowaniu czy cokolwiek innego
    co sugerowaloby niekorzystanie z uslug tego banku)?

    Pozdrawiam
    i z gory dziekuje za odpowiedz

    tomekk

  • 2. Data: 2002-06-26 11:11:15
    Temat: Re: BPH-PBK kredyt hipoteczny, warto?
    Od: "Arek" <a...@n...opole.pl>

    Obecnie jest promocja w BPH, masz niższą marżę, ale przez 3 lata nie możesz
    spłacić więcej niż 10% kredytu :(
    Arek