  • 1. Data: 2011-09-18 10:28:27
    Temat: BOS bank i e-konto
    Od: mierzvoj <m...@f...gazeta.pl>

    witam czy ktos moze posiada i bylby sklonny podzielic sie wrazeniami?
    Onlineowosc, ergonomia uzytkowania, bezpieczenstwo, potrzeba uzywania
    placowki, oplaty itp.. pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-09-18 12:00:46
    Temat: Re: BOS bank i e-konto
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    2011-09-18 12:28, mierzvoj wysłał(a) wiadomość:
    > witam czy ktos moze posiada i bylby sklonny podzielic sie wrazeniami?
    > Onlineowosc, ergonomia uzytkowania, bezpieczenstwo, potrzeba uzywania
    > placowki, oplaty itp.. pozdrawiam

    Szału nie ma. Ja mam konto z tokenem, ale nie e-KONTO. Logowanie przy
    użyciu identyfiaktora oraz hasła oraz wymyślonego hasła + końcówki
    podanej przez token. Ergonomia na 3 z plusem.

    Najbardziej narzekam na BOŚ, że z byle pierdołą (np. zmiana limitu kwoty
    przelewu z rachunku) wiąże się z wizytą w placówce. Na dodatek rachunki
    nie są do końca odmiejscowione, bo np. zamiana taka jak w przykładzie
    powyższym wymagała podpisania na kartce dołączonej do umowy dyspozycji
    zmiany. Pracownicy banku szli do szafki i szukali oryginału umowy.
    Załatwienie bardziej skomplikowanej sprawy wymaga wizyty w oddziale, w
    którym zakładano rachunek.

    Być może w obecnej chwili BOŚ się trochę bardziej ucywilizował...

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 3. Data: 2011-09-20 20:10:16
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

> [...]
    > witam czy ktos moze posiada i bylby sklonny podzielic sie wrazeniami?
    > Onlineowosc, ergonomia uzytkowania, bezpieczenstwo, potrzeba uzywania

    Dodam jeszcze, co mi się przypomniało: system transakcyjny po
    zalogowaniu tokenem (RSA), jak i sam token przypomina ten, który był w
    Volkswagen Bank direct. Jeśli miałeś konto w VW to może skojarzysz.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/