  • 1. Data: 2011-07-23 15:06:34
    Temat: BILIX - całkowity koszt
    Od: b...@o...pl

    szukam systemu płatności dla swojego sklepu internetowego
    pomyślałem o bilix-ie. Oprócz systemu płatności miałbym
    darmową reklamę, bo kilka banków wymieniałoby mnie obok
    LINK4, szkoły wyższej jakiejś tam i kilku innych podmiotów

    cennik ani zachęcający ani zniechęcający. Na początek
    cena powiedzmy w wersji A lub B, 1080 czy 1200zł, daje się
    przeżyć.

    Ale czy dobrze myślę, że klient płaciłby za przelew do mnie?
    Czyli dodatkowo, musiałbym np. o złotówkę obniżyć cenę?

    aha - i czy zwykła spółka komandytowa może być uczestnikiem
    systemu BILIX, nie ma jakiś tam wyśrubowanych wymogów, typu
    spółka kapitałowa z kapitałem milion złotych?

  • 2. Data: 2011-07-23 15:29:14
    Temat: Odp: BILIX - całkowity koszt
    Od: "f" <f...@c...gh>

    Użytkownik <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    > szukam systemu płatności dla swojego sklepu internetowego
    > pomyślałem o bilix-ie. Oprócz systemu płatności miałbym

    Bilix w sklepie? Po co ?
    Wg mnie bilix ma sens do płatnosci regularnych o zmiennej kwocie, ułatwia
    zycie.
    To jest coś podobnego do oferty znanego banku "przelew automatyczny
    modyfikowany"
    Dla jednorazowych albo o stałej kwocie, szkoda kasy Twojej i klienta