    From: "kicurek" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: BIK - status płatności: PROBLEMATYCZNY: co to??
    Date: 12 Jan 2004 19:00:57 +0100

    Znajomy dostał info z BIKu - i wszystkie pozycje są dla niego jasne (i dla
    mnie) - ale przy kredycie (do dzisiaj nie spłaconym - takie koleje losu,
    niestety) w pozycji "status płatności" nie widnieje napis "windykacja", który
    zwykle tam jest (w takiej sytuacji), a... "problematyczny".
    Co to takiego, jakie to ma wyjaśnienie prawne, przepisy, wie ktoś?
    Co do kredytu, to znajomy go nie spłaca, ale też bank, poza tym że się upomniał
    o niego 3 lata temu - to od tego czasu brak kontaktu z bankiem (nie odzywają
    się, ani do komornika też ten bank nie dotarł na razie).
    Wie ktoś? Bo samego mnie to ciekawi - pierwszy raz o czymś takim słyszę...